BILD: Simone Kaulitz gifte sig med Gordon Trümper igår

Free Image Hosting
BILD söndagen den 2a augusti 2009
...och Tokio-mamman gifte sig med Bill och Tom's musiklärare!

Rügen - sol, strand - och mer...nämligen ett brudpar i sanddynerna. Igår eftermiddag gifte sig Simone Kaulitz och hennes partner Gordon Trümper (37) på Rügen. Simone Kaulitz? Ja, precis, mamman till Tokio Hotel tvillingarna Bill och Tom Kaulitz (19). Redan för 12 årsedan lärde konstnären från Loitsche känna musikern Gordon från Magdeburg. Igår eftermiddag blev de man och hustru i ett vitt tält på Göhlener's norra strand.

Gitarristen i bandet "Fatun" bar en brun jacka, ett par beiga byxor och en matchande hatt. Konstnären presenterade sig själv i en lång vit klänning, med en sjal som täckte hennes axlar.

På kvällen firades bröllopsfesten i "Bernsteinpalais" mittemot hotellet "Hanseatic", inklusive en bröllops serenad (en hyllningssång) från Bill och Tom. Den nya styvpappan var musikläraren till tvillingarna för längesedan, förresten. På hans "RockScool" lärde sig Tom spela gitarr, så de skapade ett väldigt starkt band. I en intervju berättar Trümper: "Jag försökte vara deras storebror." Simone Kaulitz's första äktenskap sprack då Bill och Tom var 7 år gamla. Jörg Kaulitz bor idag som lastbilschaufför i Hannover.
Scan: Jana som även översatte till engelska. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Woow!! för de första; grattis till dom ;) för de andra: heter nu bill o tom trümper i efternamn också? för de tredje: sjöng o spelade tvillignarna en låt till dom?? coolt =)

2009-08-02 @ 13:37:45
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Eftersom att de gifte sig antar jag att flera rykten var falska och/eller att de verkligen älskar varandra och inte kunde leva utan varandra 8D Men ja, grattis till dem!



Det vet vi inte, de behöver inte heta Trümper i efternamn - de har inte gjort de hittills iallafall och bara för att någon gifter sig behöver man inte heller byta eller lägga till namn :) Jag tror dock personligen inte tvillingarna lägger till Trümper, inte än iallafall. Klart de kan göra det, man vet ju aldrig ;)



I artikeln står det att de spelade på bröllopet, ja :)

2009-08-02 @ 13:41:53
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Lila

GRattis till dom!!

men hur länge har de egentligen varit ihop??

heh

2009-08-02 @ 13:42:39
Postat av: Linni

Jag fick precis en sjukt stor chock:O!



Jag kom hem från Rügen igår natt, och jag hade inte en endaste aning om att dom var på samma ställe som jag!!!



Riktigt fantastiskt:D!



Blev bara så chockad, haha:P



Jätte stort grattis till dom=)<33



2009-08-02 @ 13:45:14
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Lila

Det står också i texten ;)



Simone blev kär i Gordon då tvillingarna var 7 år, hon skilde sig från Jörg och flyttade hem till Gordon i Loitsche med tvillingarna :)

2009-08-02 @ 13:46:25
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Jennifer

tvillingarna är också över 18 ås jag tror inte dom byter :P:P

2009-08-02 @ 13:57:37
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jennifer

Så sant så :)

2009-08-02 @ 13:58:37
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Miriame

åh så gulligt! Undrar om twinzen hade kostym?! Jag har alltid velat se dom i de, hihi xd



Grattis till brudparet! :)

2009-08-02 @ 14:11:46
URL: http://miriams.devote.se
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag har nyss suttit och kikat på 72 bilder från bröllopet och nog fan verkar det vara något i kikarn! Livvakter (Tokio Hotel's) irriterade fans på bröllopet, det låter ju lite.. Jag menar, såklart hyr man in en fotograf som tar bilder, det är ju så man gör 8D Men det verkar ligga något... Nä, jag vet inte riktigt!



Ni kan se alla 72 minibilder här: http://www.german-stars.com/

2009-08-02 @ 14:15:37
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Fanneyh

Jag fattar noll hur man gör på den sidan du just länkade, elina xD

2009-08-02 @ 14:45:30
URL: http://faneys.blogg.se/
Postat av: Nanna

Jag hittar inte bilderna när jag klickar på länken:(

2009-08-02 @ 14:46:46
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Man måste vara medlem, men bilderna är skit små och man ser inte så mycket heller..

2009-08-02 @ 15:19:31
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: ida

Jag som trodde de var gifta redan?! :O jaja, Vad roligt, grattis till dem :D :D

du har inga bättre bilder? :)

2009-08-02 @ 16:05:31
Postat av: Anonym

träffades simone och gordon genom att G lärde Tom spela gitarr? :/ Hon och Jörg skilde sig väl när tvillingarna var 6år, var det pga gordon?

2009-08-02 @ 16:12:31
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Simone var fortfarnade tillsammans med Jörg när hon och Gordon träffades (vad jag har läst iallafall, finns olika versioner). Simone och Jörg skildes, hon flyttade till honom med tvillingarna och Jörg till Hannover.

2009-08-02 @ 16:15:38
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul! :D

2009-08-02 @ 16:23:26
Postat av: P.

jag trodde det då jag råkat sett bilder på deras hem o det står kaulitz-trümper på brevlådan... men det bara visats att de var sambo

2009-08-02 @ 18:36:22
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Men herregud! Visst, flera trodde att de var gifta - av vilken anledning har jag ingen aning om för jag har aldrig blivit övertygad 8D Bara för att man bor ihop så behöver man inte vara gifta, menar jag.. Huset i Loitsche är Gordon's, Simone flyttade dit och självklart skriver man då bådas efternamn på bredlådan annars får ju inte någon av dem sin post >_>

2009-08-02 @ 18:38:46
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Faneyh

Men på den sidan står det klart och tydligt att de bara är företag som får bli medlemar? Inga privat perosner eller fanclubs :p



Och vad skriver man i "företagsnamn"?:p

2009-08-02 @ 22:31:42
Postat av: sara

i vilket inlägg finns alla biler du hade av bröllopet? hittar inte det...

2009-11-27 @ 21:53:08
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Klart du inte hittar det. Jag sa ju att jag skulle ta bort det så det gällde att spara om bilderna medan man kunde. ;)

2009-11-28 @ 00:54:58
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0