[Aftonbladet.se]: "Fansen skickar använda underkläder"

Free Image Hosting
"Fansen skickar använda underkläder"
Nöjesbladet har träffat tyska Tokio Hotel - Nästa år spelar Tokio Hotel i Sverige för första gången.

Redan nu uppvaktas de flitigt av sina trogna fans. 
- "Vi har fått använda underkläder skickade till oss, säger gitarristen Tom Kaulitz", 20.

De tyska poprockbandet Tokio Hotel har en stor fanskara. När de reser runt och spelar för utsålda arenor känner de av kändisskapet. - "Vi får en massa olika saker. Vi har fått droger, använda underkläder, en egen Tokio Hotel-gitarr som ett fan har gjort. Och kilometervis med fanbrev", säger Tom Kaulitz.

Tvillingbröderna Bill och Tom Kaulitz berättar själva att de också har egna idoler.
- "Jag är ett fan av Jessica Alba, hon är en bra skådespelerska. Jag har inte träffat henne ännu men jag hoppas att få göra det någon dag", säger Tom Kaulitz.

Tvillingbrorsan och sångaren Bill Kaulitz har en annan rockstjärnedröm. 
- "Jag gillar verkligen Stereophonics och Aerosmith. Min dröm är att stå på scen tillsammans med Steven Tyler", säger han.

I mars kommer Tokio Hotel till Sverige för att spela i Stockholm och Göteborg.
- "Vi är väldigt uppspelta över vår turné och vi övar just nu på den. Efter turnén går vi nog in i studion och skriver nytt material", säger Bill Kaulitz.
Källa: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article6255354.ab
(International readers will find an English translation of this article over at THus)

Kommentarer
Postat av: heidi

sjukt folk det finns x''D

2009-12-08 @ 20:59:39
URL: http://hadiley.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0