[Bild.de]: Tom genomsökt för droger

Drogkontroll: Tokio Hotel's Tom kvar i New York
Los Angeles - dessa locks lockar - och inte bara tjejer utan också narkotika utredare.

Tom [18] i Tokio Hotel hölls kvar i ungefär en timme under deras Usa turné på flygplatsen i New York
och blev genomsökt för droger. Hans bror Bill [18], Gustav [19] och Georg [21] blev alltid genomsläppta.

Tom Kaulitz: "Jag tror att de alltid är ute efter mig pga mina dreadlocks vilket de säkert direkt kopplar ihop med droger."

Istället för att hitta det oförbjudna i hans bagage, hittade utredarna bland annat 20 baseboll kepsar och en bunt kondomer. Bortsett sökningen genom stress så var Usa resan en stor succé för Tokio Hotel. Deras album "Scream" hamnade på plats #5 på listorna!

Idag kan killarna ses på Comet Awards i Oberhausen.
Bill Kaulitz: "Vi kom tillbaka speciellt för detta!"


Tack till Lenny för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

OBS! Gammal artikel från maj 2008 men lite små rolig ändå 8D


Kommentarer
Postat av: bson

haha asså vadå fördomar ? nejdå >.> x''D

2009-12-06 @ 12:35:41
Postat av: Anonym

Men vare inte så att de drogade? Eller hade de slutat vid den åldern?

bästa bloggen 8D

2009-12-06 @ 14:24:59
URL: http://tajnas.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Haha, det här var bara ett missförstånd. Du kan se lite om detta på TH TV faktiskt när de sitter på ett tak efter en intervju med MTV tror jag det var. Tom sitter iallafall och berättar om det och säger nåt i stilen med "jag trodde att de skulle trycka upp fingret i arslet på mig" XD Minns inte vilket avsnitt det är men något bland de första iallafall. :)

2009-12-06 @ 16:53:36
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: fanny

hahahaha "runt 20 basebollkepsar óch en bunt kondomer" XD

2009-12-06 @ 18:21:19
URL: http://fannyhansen.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0