Bravo WebTV (Bill & Nora intervju) - 7/12 2009

Sascha: Hej! God eftermiddag. Nicholas är redan borta, som tur är jag här nu och det är snart jul vilket betyder att allt går väldigt fort och för Nora, en Bravo-vinnare, har julen redan varit. Hon fick träffa Bill Kaulitz från Tokio Hotel. Hon är ett stort fan och vann en roll i animationfilmen "Arthur und die Minimoys 2". Hon fick dubba en liten, liten roll och Bill Kaulitz kom in och pratade med henne, som professionell - han dubbar Arthur - berättade han vad hon skulle göra, vad som händer osv. Jag filmade det och tänkte visa det för er. Ha kul!

Bill Kaulitz: Hej! Det här är Bill från Tokio Hotel och jag står här med vinnaren - Nora! Jag förklarar för henne, tja, förklara låter lite fånigt eftersom jag inte är professionell på den skalan... Vi pratar lite om dubbningen av "Arthur und die Minimoys" och Nora har gjort ett väldigt bra jobb och... Jag fick också kämpa lite och vi pratade precis om det.

Bill: Fick du också skratta?
Nora: Ja, jag fick skratta.
Bill: Okej, det är svårast. Jag fick också skratta den här gången och jag tycker att alla känslor att göra är väldigt svåra. Att skratta och gråta osv är också väldigt svårt men du behövde inte gråta?
Nora: Nej, jag behövde inte gråta.
Bill: Fick du mycket att dubba? Inte va?
Nora: Nej, det hade kunnat varit värre. Det tog runt 5 timmar.
Bill: Men att skratta är det svåraste. Jag tycker att det är helt okej att bara behöva läsa texten men... Och hade du roligt?
Nora: Ja...

Bill: Ahhhhhh! [Var det högt nog?!] - Ahhhhhh! - Hej!
Max: Skål för din brillianta ankomst!
Bill: Max, jag har inte tid för en drink nu, jag har fått ett meddelande! Minimoys är i fara!

Sascha: Hur gillar du det så långt?
Nora: Super! Allt är bra.
Sascha: Är han snäll eller är han elak?
Nora: Han är jätte snäll!
Sascha: Verkligen?
Nora: Ja.
Bill: Jag är faktiskt jätte elak! Alla säger bara det [att han är snäll menar han] framför kameran.
Tack till Herzblut @ för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: alexandra.

menar bill att han är elak eller vad ? :P

2009-12-07 @ 19:26:54
Postat av: Siri

hmm, med tanke på minen han gör efter att ha sagt det på slutet ser det ut som han talar sanning :P

2009-12-07 @ 20:38:48
Postat av: isabelle

åh vad människan är fin.. tjejen alltså... haha skoja, Bill såklart;)

2009-12-07 @ 22:49:39
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Disa

Han ser verkligen ut/låter som att han tycker det är jättesynd att folk ser honom som snäll.



*Jag vill också vara elak. Alla tror att jag är snäll. :(*

Så ungefär. xD

2009-12-07 @ 22:56:22
Postat av: angelica

http://www.okej.se/2009/12/04/aktuella-for-okej/



Vet inte om mailet kom fram men här kan man iallfall ställa frågor till bandet, dom ska interjuva dom denna veckan tänkte du kunde ha det i bloggen

2009-12-08 @ 11:02:33
Postat av: Tova

Ååh, så gulliga svar han ger, Bill! :-D <3



/iamtova på bdb.

2009-12-08 @ 17:53:28

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0