I bilen, genom Monsunen.

I bilen, genom Monsunen.

"Oavsett vart de befinner sig, är dem oftast omgivna av skrikande fans. Denna gång, började de se lite annorlunda ut: på onsdagen, i ett bilcenter, väntade en Q7 i vit färg och en R8 i grå färg på bröderna Bill och Tom Kaulitz, frontmannen och gitarristen i de ökända bandet Tokio Hotel. De indentiska tvillingarna var i Ingolstadt för att hämta sina nya bilar. "Det är precis min bil - Jag kan inte tänka mig att köra någon annan bil", säger Bill och förklarar genast ögonblicket av hans nya Audi Q7. Den speciella relationen till sportsligheten och bekvämheten är specialiterna av denna modell för honom. För hans bror Tom, som motsatt betecknar sig som en "sportbils fanatiker", är R8 de rätta valet. "Jag kan ståpå med stora bilar och jag gillar att köra lite rally med dem" Hans-Joachim Radde, ägaren av den tyska marknadsföringen är också glad över samarbetet med Kaulitz-bröderna. "Dessa killar, framgångsrika tyska artister, passar också bra ihop med framgångsrika tyska bilar." Faktum att båda Kaulitz-bröderna kör Audi är inte bara en tillfällighet. "Det går i familjen - vår pappa har alltid varit ett Audifan och vi med, så att säga, vi växte med det", förklarar Bill. Bortsett från det, har Audi extremt coola bilar. "Dem är våra drömbilar", säger båda och är överens."

Bild: Tom Kaulitz och hans bror Bill tar en Audi R8 och Audi Q7 i Ingolstadt. Hans-Joachim Radde (andra från vänster), är ägaren av den tyska marknadsföringen och Holger Abeln från Audi tjänstservice(n) som ger över nycklarna.

Tokio Hotel uppmuntrar den tyska ekonomin, eller åtminstone bilindustrin, vilket verkar vara totalt meningsfullt med tanke på den överhängande Open katastofen. Vad tycker du om killarnas nya bilar? Bilden och artikeln är utlagd den 12 Februari 2009.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.
Den riktiga källan vill inte ges ut, men
här hittade jag detta iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit snygga bilar!

Men jag förstår inte en sak,d et står jua tt Tom tar R8:an och så säger han; "Jag står fast vid stora bilar."

Men R8:an är ju liten och Q7:an är ju stor? :'o

2009-02-22 @ 16:17:15
Postat av: Iza

Oh, inte lite pengar det asså... Aja, det är inte så att dom tar slut på sina pengar direkt xD



Bills hår ser lite skumt ut, även om han har toffs eller vad det nu är han har gjort.

2009-02-22 @ 16:30:53
URL: http://reachthesky.blogg.se/
Postat av: Emma

Shit, jag gillar inte Tom speciellt mycket, men hans bil blev jag jätte kär i 8D

2009-02-22 @ 16:53:53
Postat av: isabelle

toms bil är ju svincool!

2009-02-22 @ 17:55:32
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Fanny (:

haru bilden i större format på dom?



Shiet vilak bilar 8D

2009-02-22 @ 18:32:50
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Fanny

Nope. Har inte bilden i HQ eller nåt bättre format än -_-

2009-02-22 @ 18:36:53
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Sofia

killarna har ju sjukt bra smak vad det gäller bilar i alla fall!

2009-02-22 @ 18:47:15
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Postat av: emmelie

tom får gärna ta mig på en åktur ;)

2009-02-22 @ 19:52:07
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/
Postat av: julia

va balla ;o

din blogg ska jag kolla regelbundet :D

love tokio hotel <3

2009-02-22 @ 20:00:56
URL: http://westfeltjulia.devote.se
Postat av: Emma

Jag tror Bill har klippt av sej håret =D Visst man kan ju inte veta säkert men d ser ut som de =)(tycker jag) Roligt å se hur han gör med håret sen =P Förstår inte att många blir så hysteriska bara för att han förändrar sig lite? De e ju fortfarande Bill? Eller?



Gillar din sida jätte mkt! <3

2009-02-23 @ 16:56:15

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0