[Bild.de]: Tokio Hotel-stjärna sydd med 36 stygn

Free Image HostingFree Image HostingFree Image Hosting
Bilder: David Jost/Universal Music.
Det är en bild, som känns...
Trummisen från Tysklands mest framgångsrika rockband "Tokio Hotel" visar Bild, hur illa han blev slagen på en nattklubb i Magdeburg. En gäst slog musikern över huvudet med två ölflaskor, det skadade honom väldigt mycket. Gustav blev tvungen att sy på sjukhuset med 36 stygn, polisen har anmält den farliga kroppsskadan.

Ett av vittnena som såg attacken väldigt nära på söndagsmorgonen på klubben "The Club" i Magdeburg berättar.
"Gustav pratade med en tjej", sade Stefan Bartel. (namnet är påhittat). "Helt plötsligt stod ett par killar runt om dem. En kille utan hår på huvudet (skinhead) förolämpade Gustav, en annan kille gick fram till dem och slog Gustav i ansiktet utan förvarning och då blev det bråk mellan Gustav och killen".

Ögonvittnet fortsätter:
"En av killarna släppte Gustav, sedan gick tillbaka efter det från höger och slog Gustav med flaskan, ännu en gång utan förvarning. Han ramlade bakåt och blev slagen med ytterligare en flaska. Gustav ramlade ner på golvet, förövrarna smet sedan."

Gästerna på klubben blev nervösa
Gustav blödde från hans huvud väldigt mycket, de tog honom till toaletten och kort därefter kom både polis och ambulans till platsen.

Ägaren av klubben, Panos Kondogtis, sade till Bild:
"Trots att Gustav var skadad, skakade han min hand och sade att han beklagade det som hade hände och att han inte kunde förhindra det. Han var väldigt obekväm."

Motivet för bråket och förövrarna är fortfarande oklara
"Denna vecka kommer vi prata med tre ögonvittnen, inklusive klubbens ägare. Offret kommer höras så snart som möjligt han också", förklarar Stafan Brodtruch, talesman hos polisen.

Tack till Pat. Svensk snabb översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu bjuder jag allihopa på mina semesterbilder från Kina, om någon är intresserad. :-) Jag tipsar dessutom om solresor för under 1000-lappen!

2009-07-15 @ 13:19:54
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Emma

Jag tycker det är helt sjukt :(

Stöttar Gustav o hela bandet till 110 %

<3

2009-07-15 @ 13:21:12
Postat av: Arkenfjall

Men herregud,jag är i chocktillstånd,stackars gustav<3<3 hoppas han mår bra nu!<3<3<3<3<3

2009-07-15 @ 13:25:44
URL: http://arkenfjall.blogg.se/
Postat av: Lila

omfg! hoppas att det blir bra för gustav och jag undrar om de där killarna kännde den där tjejen eller nåt.

och va jag ser så har guctav svart hår

2009-07-15 @ 13:46:09
Postat av: Leia

Läskigt :S

2009-07-15 @ 13:53:38
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Verkar ju lite som ett svartsjukdrama, att de kände sig hotade för att Gustav stod och snackade med en tjej (som de kanske kände eller försökte ragga upp själva) O_O

2009-07-15 @ 13:54:07
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: isabelle

nämen! gustav har ju färgat håret!

vad hemska sår, fyfan för den personen som gjorde det.

2009-07-15 @ 14:19:16
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Fija*

Kan inte göra annat än att gråta när jag ser dessa bilder på vår älskade Gustav...

2009-07-15 @ 14:39:16
URL: http://sofura.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sen är ju inte precis dom flesta killarna några th-älskare.. så när dom såg att en tjej stod och prata med en från th så..ja , nog finns det allt gott om idioter.



Vet dom vem det var än? Och vad får han isf för straff? :p

2009-07-15 @ 14:44:29
Postat av: lina*

Herregud , hur fan kan man göra så emot någon annan människa :O

2009-07-15 @ 14:55:50
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: The Blog of Rebecca Sv

För det första är det så jävla löjligt att hoppa på en kille bara sådär, speciellt gustav! Kunde varit vem som helst men nu var det självklart gustav. När jag hörde detta trodde jag inte att de skulle vara så farligt, men det var det!



Hoppas han blir bättre så fort som möjligt! :)

2009-07-15 @ 17:44:36
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud, stackarn :( <3

2009-07-15 @ 22:43:46
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag har precis fått dessa tre bilder (tagna av polisen) super HQ och bilderna är 10 gånger värre i super HQ än i små bilder som finns på Bild.de. Gustav kunde fan ha dött ;_; När man tittar på bilderna i super HQ så inser man verkligen HUR nära det var :( Poor thing! Önskar vi, bokstavligen, kunde göra något för honom!

2009-07-15 @ 22:48:08
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Natalie

fy f*n!! vad lessen jag blir :( sackarn <3

vilen idiot gör sånt där :@

2009-07-15 @ 23:43:58

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0