Bill & Tom på hästar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du att du skulle kunna lägga upp en bild på simone? jag har inte sett henne.. En kvinna, som ryktades vara simone, läste jag på din blogg, inte var hon....

2009-03-14 @ 16:27:31
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag får inte lägga upp en ny bild på henne pga säkerhetsskäl och sånt, från hennes egna sida. Men hon ser likadan ut som på Star Search då hon sitter i publiken, fast aningen äldre 8D Dålig beskrivning kanske men..



Det finns en bild på tvillingarnas moster/faster som sitter i samma båt (bokstavligen, och inte uttrtycket 8D) då Tom och Bill ror. Det är som sagt inte deras mamma :)



Det finns en till bild som är tagen i samma lokal där tvillingarna hade sin födelsedagsfest 2007 - Isbaren, du vet? På den bilden är det en blond kvinna vid namn Susan Atwell, en tysk programledare. Bilderna är inte tagna samtidigt, men flera tror det är tvillingarnas mamma. Simone är inte blond utan brunett (mörkt brunt hår) eller svarthårig, går inte att avgöra så bra..

2009-03-14 @ 17:22:08
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, jag tänkte på det, du skrev om säkerhetsskäl, innan jag frågade. Men jag tänkte att jag kunde fråga endå :) Ska kolla på star search sen och kika extra mkt i publiken! :) tack för tipset!

är bill fortfarande lik henne?

2009-03-14 @ 20:39:58
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Ja, det tycker jag. Du vet ju Bills profil, hans raka perfekta profil? Den har han fått av Simone :)

2009-03-14 @ 22:04:05
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anna

ja, de är verkligen otroligt lika! :O

2009-03-15 @ 14:13:49

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0