Intervju med Christine Olma om Audi & Kaulitz.


Trots den höga nivån av nyfikenhet som omger tvillingarna Kaulitz, kan du beskriva ditt möte med dem?
Christine Olma:
Båda är väldigt hjärtliga, artiga och inte komplicerade. Jag träffar massvis med popstjärnor i mitt liv och några av dem är väldigt arroganta. Men inte tvillingarna från Tokio Hotel. De är väldigt trevliga killar utan felaktiga sätt att uppföra sig.

Har du träffat tvillingarna förr eller var detta första gången ni träffades? Är det någonting speciellt som du skulle vilja dela med oss när det gäller Bill och Tom? Något speciellt intryck om dem?
Christine Olma:
Jag träffade tvillingarna för första gången och jag var väldigt imponerad av den naturliga atmosvären. De var glada att se Audi Q7 och R8 och kunde knappt vänta med att köra dem.

Tror du det kommer bli några samarbeten med Tokio Hotel i framtiden?
Christine Olma:
Audi har många samarbeten med film -och popstjärnor, sportsmän och skådespelare. Jag vet inte ifall de vill jobba med TOKIO HOTEL. Vi får väl se.
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0