[AIF.ru]: Tokio Hotel - "Vi slog vad om en tjej"


Musikerna från det populära bandet Tokio Hotel berättade för AIF.ru i en exklusiv intervju när de kommer att
komma till Ryssland, om deras relationer till tjejer och förnekade ryktena om att någon i bandet skulle sluta.

Det finns mycket rykten om att ni i bandet har relationer med kvinnliga fans. Hur reagerar eran familj och era flickvänner till detta?
Tom Kaulitz:
Det är bara Georg som har flickvän, resten av oss är singlar. Och vad gäller våra familjer, de är lyckliga när vi är lyckliga.

Kritikerna säger att eran musik inte är konst utan en produkt skapat av talangfulla producenter. Känner ni er förolämpade av det?
Tom Kaulitz:
Kritiker letar alltid efter något elakt att skriva om oss men vi oroar oss inte över det. Vi vet vart vi står som artister - kom till våra konserter nästa år så får du se själv.

Eran musikstil, är det emo-rock, pop-rock eller stadium-rock?
Bill Kaulitz:
Det är en kombination av alla genrer.

Det finns många som härmar er därute [på scen] och några är lika populära som ni är. Vad tycker ni om det?
Bill Kaulitz:
Vi tycker att man ska hitta sitt eget sätt och sin egen stil samt tänka själv och inte försöka härma andra.

Vilket var erat första intryck på varandra när ni träffades första gången?
Tom Kaulitz:
Så fort vi såg varandra stod det klart att allt skulle åg bra. Det är alltid trevligt att prata med någon i ens egen ålder som också gillar att spela musik som jag själv och Bill.

Era unga läsare vill veta vilka era drömtjejer är?
Bill Kaulitz:
Vi har ingen specifik typ av tjejer som vi gillar. Vi gillar olika typer och hårfärg spelar ingen roll.

När åker ni på turné? Ni förväntas inte bara att komma till Ryssland utan också till de förra Sovjetunionen...
Tom Kaulitz:
Turnén drar igång den 22a februari. Den 8e mars kommer vi att spela i St. Petersburg och den 10e mars i Moskva. För att vara ärlig så ser vi fram emot dessa konserter för vi har väldigt bra minnen av Ryssland. Våra uppträdanden har visat sig att vara några av de bästa och vi kommer, såklart, att festa efter konsterna i Ryssland!

Vilka album gillar ni av de ni har lyssnat på senast?
Bill Kaulitz:
Jag gillar albumet från de amerikanska bandet Kings Of Leon.
Georg Listing: Jag också!
Tom Kaulitz: Jag gillar Jay Z's nya album - grymt.
Gustav Schäfer: Det enda albumet jag har köpt i år är Humanoid!

Bill, fansen undrar varför du har ändrat ditt hår?
Bill Kaulitz:
Hår är en del av personligheten. Det bara hände att jag bytte frilla. Ingen speciell anledning, utan jag gillar att förändra saker och ting regelbundet.

Har ni någonsin slagit vad om något med varandra?
Bill Kaulitz:
Ja, en gång slog jag och Tom vad om en tjej. Tom vann.

Är det sant att Georg ska lämna bandet?
Alla:
Nej!

Vad har ni för drömmar? Har ni fortfarande något att drömma om?
Bill Kaulitz:
Självklart har vi drömmar. Vi drömmer även likadant, jag och Tom, eftersom vi är tvillingar. Vi har ett speciellt band.

Bandet och deras management tackar sina fans för intresse och ber om ursäkt för förseningen av intervjun. Killarna har precis kommit tillbaka från Mexiko där de hade en promoturné för deras nya album. Tack till Universal Music Russia för intervjun.
Tack till Gallo @ THA för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: SwedenGirl

Tack för översättningen!

2009-11-18 @ 23:07:27
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Hehe, inga problem! Det var det minsta jag kunde göra :) Har känt att jag har varit lite dålig på att uppdatera lite på sista tiden. Dock har det väl inte kommit upp så mycket nytt men ändå, jag har fortfarande haft den där känslan och tänkt att jag måste rycka upp mig. 8D

2009-11-18 @ 23:23:10
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0