BILD - 25/11 2009


Tokio-Bill förklarar sin nya stil
Berlin - Annorlunda, skarpt och feminint. Ännu en gång byter Bill Kaulitz (20) i Tokio Hotel stil. Nyligen visade han med tuppkam, konstgjorda naglar och ögonfångande smycken! "Tillslut kunde jag inte se mitt egna ansikte. Då var det dags att förändra något på mig själv. Det viktigaste är att det ser häftigt ut", sa Bill till BILD. Hans favorit kläddesignare är Rick Owens och Christian Dior. Bill: "Jag har också kläder som kostade 10 Euro. Tidigare hade jag inte så mycket pengar så jag sydde mitt eget. Jag gör det idag också eller så ritar jag något själv och skapar det." Hur lång tid tar det för privata Bill att bli en rockare? "Med dusch, klädsel och smink - en timme. När jag är ledig sitter jag framför TV:n i soffan, orakad och iklädd joggingkläder precis som alla andra."

Smycken:
Ögonfångande smycken har Bill alltid gillat. Hans nya favorit: ett silverhalsband med en nyckel. "Jag gillade det och därför köpte jag det." Hans favoritställe att shoppa hos designaren "Elfcraft" i Hamburg. Han designar sina egna smycken ibland.

Hår:
Bill har en tuppkam. Det är snaggat på sidorna och stylat högt i mitten med mycket hårspray. Hans hårstylist -och sminkös Natalie Franz (32) tar hand om hans hår. Sångaren: "På planet sätter jag bara på en keps - allting annat skulle vara för jobbigt."

Naglar:
Här är den feminina sidan av rockaren helt klart: "Jag målar mina naglar", säger Bill. Han bär dem gråa och perfekt målade nu. Allt Bill behövde göra var att gå till manikyren i tre eller fyra veckor för att få den nya nagelstilen.

Tröja:
Bill i en ulltröja med säsongens trendfärg: Lila! "Hur mycket den kostade och vart jag köpte den, har jag glömt."

Byxor:
Bill's svarta byxor är enkla men dyra: "De är designade av Christian Dior. Han är min favoritdesigner", förtydligar Bill. Pris: 260 Euro.
Scans: Jana, & engelsk översättning: Sara. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: mirre

Yes, han bor just nu här haha .. men annars i sthlm! =)

2009-11-25 @ 23:55:42
URL: http://mtv.se/mirre
Postat av: sara

herregud så dyra byxor :ooo :D

2009-11-26 @ 16:03:06
URL: http://saraolenius.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0