[Bild.de] - Bill Kaulitz: "Ett mirakel att jag lever"

Free Image Hosting
Tokio Hotel sångaren om sin skräckolycka - Bill Kaulitz: "Ett mirakel att jag lever"
En krasch med sin bil in i vägräcket. Denna skräckolycka har märkt honom för livet!

Rockstjärnan Bill Kaulitz (20) i Tokio Hotel var med om en trafikolycka förra
veckan på A24 i hans Audi Q7 och åkte in i ett vägräcke. Bilen blev totalförstörd.

Bill talar exklusivt ut om olyckan i BILD och hur kraschen gick till.
Sångaren:
"Jag tänker på olyckan varje dag. Jag tror fortfarande att jag behöver lite tid att bearbeta det. Det sitter ganska djupt. Jag trodde inte att jag skulle komma därifrån levande. Jag har definitivt aldrig varit så nära döden! Det är ett mirakel att jag lever. Vid såna tillfällen inser man verkligen vad som är viktigt och man lär sig att uppskatta sitt liv mer."

Vad hände egentligen på eftermiddagen?
Bill:
"Jag satt ensam i bilen och var på väg till Berlin. Jag är i stort sett en väldigt försiktig förare, har aldrig haft någon olycka eller aldrig åkt för fort. Plötsligt körde en bil in i min fil utan att blinka. Medan jag försökte undvika bilen framför så sladdade jag till."

Bill trampade på bromsen och försökte stanna bilen. Då kraschade han in i ett vägräcke.
Bill:
"Vid såna tillfällen försöker man bara rädda sitt eget liv. Med en annan bild hade det kunnat sluta helt annorlunda. Jag har inte en skråma."

Vad gjorde Bill när bilen stannade?
Bill:
"Jag ville bara ut ur bilen. Jag pressade upp dörren med hela min styrka och ringde polisen med min mobiltelefon. Jag var så förvirrad och chockerad. Polisen försökte att lugna ner mig i telefonen."

Bill's släktingar åkte omedelbart till Berlin för att finnas vid hans sida och lugna ner honom.
Bill:
"Min bror, Tom, var väldigt orolig över mig. Jag kunde inte sova och jag ser bilderna framför mig om och om igen. Alla har stöttat mig och funnits där."

Trots den chockerande upplevelsen kom Bill Kaulitz nästa dag till MTV Music Awards i Berlin och tog emot priset som "Best Group".

Tokio Hotel's producent och manager David Jost berättade för BILD:  
"Vi rekommenderade Bill att ställa in uppträdandet på MTV Music Awards pga olyckan. Men trots att olyckan var en stor chock för Bill så insiterade han på att framföra uppträdandet." 
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Fanneyh V

Men det är just därför dubbade däck borde vara lagligt i Tyskland lol.



Stackars Bill.

2009-11-13 @ 07:23:16
Postat av: sara

Bill: "Min bror, Tom, var väldigt orolig över mig. Jag kunde inte sova och jag ser bilderna framför mig om och om igen. Alla har stöttat mig och funnits där."

(Y)

Fan va läskigt oO

stackars Bill :'( <3

2009-11-13 @ 09:05:42
Postat av: sara

Bill's släktingar åkte omedelbart till Berlin för att finnas vid hans sida och lugna ner honom.

Bill: "Min bror, Tom, var väldigt orolig över mig. Jag kunde inte sova och jag ser bilderna framför mig om och om igen. Alla har stöttat mig och funnits där."



2009-11-13 @ 13:16:48
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: Challe

Vad fan hade hänt om han HADE omkommit? Läskig take! :S

2009-11-13 @ 18:00:06
URL: http://chaalles.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0