[Bild.de]: Bill Kaulitz kraschar i vägräcke

Free Image Hosting
Bill Kaulitz kraschar i vägräcke
Han hade bara haft sin Audi Q7 i några månader. Nu är den beundransvärda bilen tillhörandes Tokio Hotel-sångaren Bill Kaulitz (20) skrot.

Olycka på 24!
Bill var förra veckan på väg till MTV Music Awards 2009 i Berlin där Tokio Hotel vann "Best Group". I Rastow (Mecklenburg-Vorpommern) sladdade Bill till och kraschade in i sidan -och mitträcket. Förmodligen bara för att han var tvungen att vika undan en bil.

Lyckligtvis var alla inblandade i olyckan oskadda. Skador: 80 000 Euro! 
Tokio Hotel producenten och managern David Jost berättade för Bild: "Det är ett under att inget hände Bill."

För närvarande är Tokio Hotel i Mexiko. Bandet med albumet "Humanoid" är på plats #1.
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Edit! Enligt denna artikel så berättar polisen att Bill sladdade in i vägräcket och sedan krockade med en skåpbil.

Kommentarer
Postat av: Fanneyh V

OJ, jävlar.

2009-11-12 @ 07:05:46
Postat av: Mathilda

Men gud, tur att ingen skadade sig O.O

2009-11-12 @ 07:30:47
URL: http://riotferm.blogg.se/
Postat av: sara

åh herregud, tur att han inte blev skadad!

2009-11-12 @ 08:08:50
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: sara

Fy fan vilken jädra tur .__.

Men jag har kommit fram till en sak, om en kändis förstör något "allmänt" får dom betala mycke mer än "vanliga personer" :S

Jag menar, 80 000 EURO för ett sånt räcke :S

2009-11-12 @ 10:10:38
Postat av: Muw

Oh god owO hjärtinfarkt

2009-11-12 @ 11:51:36
Postat av: Elsa

Jäklar!!

Jag trodde först att det skule stå Rykte längst ner men nä!

Han kunde ju fan ha åkr genom rutan och få alvarliga skador!!! :'(

2009-11-12 @ 15:49:28
Postat av: Siri

hjälp, jag såg det i kommentarerna på Kenzas blogg och först trodde jag att det var någon anti-TH som skrivit, men sen när jag scrolla ner hade fler skrivit. Trodde jag skulle få hjärtattack eller nåt... pulsen steg rejält där!



men nu kan jag andas ut att inget allvarligt hände. Synd för bilen var riktigt fin :)

2009-11-12 @ 17:31:54

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0