Konflikt mellan Tokio Hotel och Kalimba?


Reporter:
Kvällens skvaller är att det var en konflikt mellan Kalimba och den tyska gruppen Tokio Hotel, som tydligen inte ville sjunga med den mexikanska sångaren.

Intervjuare: Det var lite problem med några band som inte ville sjunga...

Kalimba: De [media] frågade mig men jag visste inget så jag har inget att säga om det. Eh, jag gillar alla, jag har inga problem alls. Ifall någon har problem med mig så är det dennes persons problem för jag visste inte ens om det.

Maria Celeste [Al Rojo Vivo's programledare]: Tja, vi försökte få reda på ifall det fanns några tidigare konflikter mellan Kalimba och de tyska rockarna och vi fick reda på att förslaget att de skulle sjunga tillsammans uppstod i sista sekund och de tyska killarna sa helt enkelt att de inte kände sig nog förberedda att göra det och ville inte göra ett dåligt intryck.

Tack LoveBill @ THA för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

(Det var tydligen några andra mexikanska skvaller-program som sa att Tokio Hotel inte ville
uppträda med Kalimba för att de var rasister och nazister -_- Lägger in i rykten kategorin ändå.)

Kommentarer
Postat av: johanna

alltså att TH rasister & nazister?! :S



MY ASS xD klart som fan dom inte är! ^^

2009-11-17 @ 21:13:56
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Yes -_-'

2009-11-17 @ 22:54:19
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0