n_n

~ Blandat inlägg om bloggen och info.

Ni kanske tror att jag inte har varit så aktiv eller så de senaste två dagarna här i bloggen men jag har gjort saker här inne som ni inte märker av vid första laget. Jag har bland annat lagt ihop kategorier, rensat/raderat inlägg och bytt ut gamla länkar som inte längre fungerar till nya länkar - dvs laddat upp några hundra bilder på nytt igen. Eftersom Imajr inte längre fungerar (de skulle sälja sidan men hittade inga köpare så de bestämde sig för att stänga ner och det betyder att alla bilder som har laddats upp där har fått sina länkar blockade och det går att klicka på dem men man kommer bara till framsidan så länkarna är förstörda) så har jag blivit tvungen att ladda upp flera bilder på nytt på andra sidor så jag har varit väldigt upptagen med sånt. Det (Imajr) var en sida som jag använde mig mycket av, för den var väldigt bra som sagt, likaså andra TH fans (om ni går in på den sidan så ser ni att dem till och med tackar TH fans för allt stöd 8D). Många av er har också frågat varför jag inte laddar upp på ImageBam längre och svaret är fortfarnade: sidan ger virus. Ungefär en vecka efter MTV EMA 2008 så började sidan ge virus till alla som laddade upp bilder där & klickade på de uppladdade bilderna. En del fick sina datorer helt förstörda av viruset, medan jag själv inte påverkades alls - sidan gav/ger inte virus till alla utan bara till vissa men just pga den anledningen så, att sidan ger virus över huvud taget, har jag faktiskt valt att inte använda den sidan! :) En annan fråga som jag har fått flera gånger är: "vem är du?" Folk vill alltså veta vem jag är, personen bakom denna blogg (och ja, jag är ensam - är man flera blir man nog lätt förvirrad. Jag skulle iallafall bli det för jag gillar att hålla ordning på det jag kan bäst XD) och bara få lite allmän info om mig som person. Jag kanske kan slänga in en frågestund eller liknande om mig en vacker dag där ni får fråga vad ni vill (räkna dock inte med att ni får svar på allt 8D) så kan jag göra ett inlägg med alla svar sen. Vad är det man brukar säga, "den dagen den sorgen?" lol. Nej men seriöst, jag har märkt att flera är nyfikna och det är faktiskt lite roligt måste jag erkänna.. ;) Hur som helst, tillbaka till bloggförändringarna - Jag har ändrat lite här och där och förhoppningsvis kommer det att märkas allt mer. Det är väldigt jobbigt att sitta och ladda upp allt på nytt, byta plats på allt osv men ger man sig in i leken får man väl leken tåla XD Några nya kategorier tror jag inte kommer att skapas - inte än iallafall - så det är inget nytt så utan mera "små saker" i de kategorier jag redan har! Det är dessutom fortfarande vissa som undrar varför jag aldrig uppdaterar med nya TH TV avsnitt i bloggen men det gör jag, i kategorin "Tokio Hotel TV" och "TH TV - Del 2" (ny säsong nu ju..) så varje torsdag (eftersom det är vintertid nu för Europa så kmr det upp ett nytt avsnitt tidigast 01.00 - som egentligen är den tiden det ska komma upp dock är dem sega på att lägga upp så ibland får man vänta tills 03.00 elr så) uppdaterar jag samma inlägg med "Veckans Avsnitt". Flera vill också att jag lägger upp info om konserterna i Sthlm och GBG som är i mars nästa år och det kommer jag att göra också. No worries! XD Det är än så länge bara början på november men när det börjar närma sig mars och när allt har planerats klart om vad man ska göra vart och när (fanactions, kösystem för alla med ståbiljett osv) så lägger jag självklart ut det :)

Kort sagt ~ Små förändringar finns och görs här och där, jag ändrar konstant på saker oavsett om det är gamla bildlänkar som inte fungerar längre eller ifall det är för många videor i någon video-kategori som ska raderas så det inte fastnar. Även om jag kan tänka mig att lägga ut en frågestund så ni får veta lite saker om mig någon gång så svarar jag faktiskt på såna saker flera ggr om dagen ibland i både kommentarer och mejl så ni kan också fråga på så sätt ifall ni vill. Info om saker som har med TH och Sverige att göra kommer alltid upp förr eller senare (inte försent, oroa er inte 8D) och en del inlägg uppdateras på nytt med mer info (tex: musik -och band priser, schema 2009/2010 eller TH TV) så det borde inte förvirra någon men jag kan förstå ifall det gör det eftersom jag uppdaterar med allt annat nytt i nya inlägg (så det hamnar bland de allra färskaste inläggen på första sidan) men inte just det. Och ja, det finns förresten vissa saker som jag inte ens spenderar tid med att tänka på att uppdatera med och det kan vara en artikel med saker vi redan vet om elr likande (såna som upprepar allt gamlat som man har vetat i 387835 år redan, det känns bara lite onödigt att lägga upp en sån var och varannan dag liksom. Då tror jag hellre ni föredrar något nytt och färskt som fler turnédatum för 2010 tex.). Men självklart händer det att det finns brist på nyheter, bilder och videor så man lägger upp sånt också! Om man skulle lägga upp varenda liten minsta lilla grej med TH skulle bloggen inte ens gå att öppna, haha, så var glada att jag inte är en sån som lägger upp varje lilla grej ändå även om det kan bli rätt mycket ibland ;p Det finns faktiskt onödiga nyheter om TH också, och mer än hälften av det borde inte ens kallas nyheter för det är oftast saker vi redan vet om ;) Aja, har ni några frågor så fråga på! Kanske är till och med detta inlägg förvirrande, vad vet jag?! ;D Om jag kommer på något annat så uppdaterar jag!

xoxo Gossip Girl.
Just kidding! ;D


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för infon :D <3

2009-11-02 @ 21:09:54
Postat av: Siri

åh, jag har alltid tänkt på att fråga dig "vem du är". En liten frågestund eller liknande vore skitkul. Och återigen: TACK FÖR DENNA UNDERBARA BLOGG! :D <3

2009-11-02 @ 21:21:16
Postat av: Muw

Hah, du och din humor Elina 8D <3

2009-11-02 @ 21:30:04
Postat av: Mathilda

jag säger då detsamma, TACK FÖR EN UNDERBAR BLOGG och för infon! =D

2009-11-02 @ 22:04:31
URL: http://riotferm.blogg.se/
Postat av: Fanney V

Iochmed detta inlägget kan jag väl passa på att tacka dig. Inte bara för din blogg utan även för bdbn du använde dig av innan. Jag minns när ja klickade på en th-bild på framsidan (Den tiden då vi fortfarande använde oss av THF som favoritkälla 8D ) Och tyckte din bdb var väldigt intressant. Till en början var ju din bdb både om dig och th, men sen endast om th. Och under dom nästan 2 åren(!) jag har haft kontakt med dig, har jag fått intrycket att du är en sjukt trevlig och engagerad tjej. Och Somsagt, jag är otroligt tacksam över att du lägger ner tid på denna bloggen och besparar oss besväret att kolla runt på 12938 sidor efter info varje dag.

Väldigt bra text du skrev där måste jag också säga.

Och en sak till, jag är glad över att du skriver som om du tar för givet att vi redan vet de mesta, det underlättar mycket! För det blir trötsamt att läsa saker som man redan visste om förklaras 120 ggr.



Jag är glad att din blogg blev såpass stor som den är, och tro mig, snart blir du den största.



//

Fanny / Notrighthere

2009-11-02 @ 22:07:23
Postat av: Fanney V

Oj kanske lite onödigt långt? Aja, fick iaf sagt det jag ville säga :)

2009-11-02 @ 22:07:53
Postat av: Anonym

Skulle vara kul ja att få veta nått om dig = )

2009-11-02 @ 22:24:36
Postat av: Sofia Vienna

vet hur mycket jobb det kan ligga bakom och det är så sjukt underbart att du lägger ner så mycket tid på bloggen. Just därför gillar jag denna så himla mycket.



dessutom har du humor, vilket är sjukt viktigt :D

me like!

2009-11-02 @ 22:27:38
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Haha, vad söta ni är! :D <3 Ni förstår nog inte hur härligt det känns att få veta såna här saker, att allt man gör inte är förgivet liksom. Ni förstår nog :) Det värmer iallafall riktigt ordentligt när man får läsa såna snälla kommentarer hela tiden! Uppskattas alltid <3

--

Ja, jag hade ju en TH bdb förut ja.. Det var väl där allt började egentligen, haha! Tänka sig, åren bara flyger förbi O_O Kul att det var så många svenska TH fans som hittade till den egentligen, för den var ju privat XD Eller ja, jo.. Äh, skit samma XD Tider det ;)

2009-11-02 @ 22:30:42
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Sofia Vienna

Humor är viktigt! Jag har alltid varit en sån person som man inte märker på när man är deprimerad eller så. Alltid ett leende på läpparna XD



Tack för allt erat stöd <3

2009-11-02 @ 22:34:26
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Du är så grym :) Älskar din blogg! Keep up the good work!

2009-11-02 @ 23:12:58
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: No name

Vill också tacka dig för att du håller på med bloggen, och twittrar :) Ser fram emot en frågestund om dig!



/S

2009-11-02 @ 23:38:57
Postat av: mirre

Uppskattar att du kämpar med bloggen för oss fans! Inte alltid lätt att alltid vara där.

Denna är en av de få ställena jag checkar för updates! Keep up the good work =)

2009-11-03 @ 01:05:21
URL: http://mtv.se/mirre
Postat av: Amanda

Jag var vän med dig på bilddagboken för läääänge sen, när du hette EELINA. (var det va?)

Har du kvar ditt långa hår och duvan? :D



Btw: Din blogg är bäst, vad hade vi gjort utan dig!? :D

2009-11-03 @ 02:24:05
URL: http://clowner.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Yes, det var rätt! Ja, klart jag har det :D

--

Tack folks <3

2009-11-03 @ 13:45:36
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Isabella!

Tack för allt ditt underbara jobb med bloggen (och även med bdb:n förr i tiden), du ska veta att vi är otroligt glada och stolta över dig.



Vi hade nog inte klarat oss så jättebra utan dig!

Tack. :D

2009-11-03 @ 18:12:28
URL: http://blackrose.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0