Seventeen Magazine: 17 frågor med Tokio Hotel


När fick ni eran första kyss?
Gustav:
Jag var 14 år.
Bill: Jag fick min första kyss med samma tjej som Tom. Vi var 10 år.
Tom: Ja, vi hade samma tjej. Jag var först.
Bill: Första dagen var det Tom och dagen efter var det min tur.

Vilka kändisar gillar ni?
Bill:
Jag tycker att Olsen tvillingarna är söta.
Tom: För mig är det Jessica Alba.

Finns det någon modetrend för tjejer som förvirrar er?
Tom:
Gummistövlar.
Bill: Ja, det ser ut som om man ska gå och jobba någonstans. 

Finns det några tjejfilmer som ni gillar i hemlighet?
Tom:
Notebook är bra.
Bill: Jag gillar Meet Joe Black.
Georg: Jag gillar Marley and Me men den var sorglig.

Vad föredrar ni att se på TV?
Bill:
Jag gillade verkligen Prison Break. Det programmet var väldigt häftigt.
Tom och Gustav: Kings of Queens.
Bill: Jag gillar Nip Tuck.

Vem skulle ni vilja spela i filmversionen av erat liv?
Tom:
För mig skulle det vara Brad Pitt.
Gustav: Min favorit skådespelare är död! Det var James Dean så nu vet jag inte.

Vilket är erat drömjobb?
Bill:
Jag skulle vilja syssla med mode.
Georg: Jag vet inte.
Tom (till Georg): Du har alltid velat bli en tandläkare.
Gustav: Jag skulle vilja bli polis.

Om ni kunde byta plats med någon i världen för en dag, vem skulle det bli?
Tom:
Jag skulle byta med Jessica Alba.
Bill: Jag skulle byta med Georg för jag tror det skulle vara ett lätt liv - inget att göra på scen!

Vilka i era familjer står ni närmast?
Bill:
Vi (Bill och Tom) är bröder så vi har inga hemligheter.
Georg: För mig är det mamma.
Gustav: Min syster.

Vilken är eran favorit internetsida?
Bill:
Jag är inte på internet så ofta, jag kollar bara min mejl. Min favoritsida är Google.
Tom: Google eller YouTube. Jag har en blogg och ibland letar jag nya videor.

Finns det någon snabbmat som ni inte kan leva utan?
Gustav, Bill och Tom:
Pizza!
Tom: Den bästa pizzan man kan få tag i finns i New York. Den är väldigt god.

Har ni några dåliga vanor?
Bill:
Georg är alltid sen.
Georg: Ibland är jag lite sen.
Tom: Georg är lat och Bill, jag vet inte. Han sjunger för ofta. Han sjunger hela dagarna och jag själv har inga dåliga vanor.
Bill: Nej, det har du inte. Han är perfekt!

Vilken låt var den sista ni lyssnade på på eran iPod?
Tom:
En låt på Jay Z's nya skiva.
Bill: För mig var det "It Means Nothing" av The Stereophonics.
Gustav: The Best of Phil Collins.

Vad är det sista ni köpte?
Bill:
En kopp kaffe.
Tom: Kaffe, en penna och tuggummi.

Vad drömde ni om inatt?
Tom:
Jag minns inte.
Bill: Jag var för trött. Jag tror att jag hade en dröm.
Tom: Ibland drömmer jag och Bill samma drömmar.
Bill: Vi träffas under frukosten och pratar om våra drömmar och de är samma. Det är sjukt!

Hur mycket pengar har ni i era plånböcker just nu?
Georg:
Inget.
Bill: Inget.
Tom: Jag har 50 Euros.
Georg: Tom har alla våra pengar. Han är våran bank.

Fyll i det som fattas: När jag var 17 år var jag ______.
Tom:
En väldigt, väldigt bra person.
Georg: Snygg.
Tom: Jag var en snygg och bra person generellt.
Bill: På turné.
Gustav: På turné och i ett bra band.
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: fanny

sällan tom :')



och aaw till att han gillar the notebook!

2009-11-26 @ 18:06:31
URL: http://fannyhansen.blogg.se/
Postat av: sara

hela intervjun är ♥

2009-11-27 @ 11:48:44
URL: http://saraolenius.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0