[Bild.de] Matar Tokio-Tom sin bror Bill?

Free Image Hosting
Matar Tokio-Tom sin bror Bill?
Och nu behöver du bara öppna munnen och svälja maten. En bild som får en att fundera...

Rockstjärnan Bill Kaulitz [20] från Tokio Hotel vill få tillbaka lite kött på benen efter alla rykten om att han är en anorektiker. Under en paus på deras promoturné för det nya albumet i Paris, smakade den väldigt smala sångaren på väldigt fet mat och lät till och med hans bror Tom [20] att mata honom med friterade bläckfiskringar.

Är bilden bara ett skämt från bandet eller är även de oroliga över Bill's smala kropp?

I början av denna vecka chockerade Bill sina fans när han berättade för BILD att han inte äter alla dagar utan bara dricker kaffe.
Tack till Linda för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bild verkar aldrig ge sig. Man ser ju fan klart och tydligt att Bill sitter och äter själv - de båda har ju fan en egen kaffel! XD

2009-10-21 @ 19:19:28
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Siri

jaa, båda har ju varsin egen gaffel! xD ser vem som helst att de äter var och en för sig... xD nu får la dem ta och ge sig 8)

2009-10-21 @ 19:26:17
Postat av: Anonym

HAHAHA jag trodde dom var vegetarianer?? dom äter ju varken kött, fisk elr kyckling o dom sitter o äter bläckfisk?? hahaha dom kanske äter fisk och sånt i bland bara..

2009-10-21 @ 19:27:44
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8d

Och självklart så menar jag ju "gaffel" och inte "kaffel" som jag så fint skrev överst XD

2009-10-21 @ 19:29:02
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha fan vad fult! tänk er för innan ni skriver nåt liksom! dom ska ju få folk att gå på det haha!

2009-10-21 @ 19:39:08
Postat av: Gustavstrumpinne

haha bill har ju fan egen gaffel, jävla åsnor och kändiskåta typer som skriver sånt där XD

2009-10-21 @ 19:44:01
URL: http://tokiohotism.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fyfan vad löjliga dom börjar bli nu.. -.-'

Menar, Kom IGEN! Låt grabben vara Smal, inte HANS fel -.-' Sen visst, han är inte duktig på att äta men han ÄTER ju. Och det är hur många 'Normala' människor i denna värld som äter dåligt och då menar jag med oregelbundna tider, äter inte alltid varje dag eller äter bara en till två gånger per dag. jag själv är as kass när det kommer till det, samtidigt som jag rör mig vääldigt mycket, men inte fan är jag anorektiker eller SMAL för det! Så liksom. give the guy a break -.-'

BILD måste lära sig hitta något Intressant och skriva om snart xD

2009-10-21 @ 19:47:23
Postat av: S A R A

Ska man skratta eller gråta åt det här? Det börjar bli löjligt, när ska BILD ge sig -.-

2009-10-21 @ 20:09:15
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha trodde du skrev kaffe, så jag kollade på bilden och såg inget kaffe men såg nu att du skulle skriva gaffel xD såg inte L:et jag hahaha

2009-10-21 @ 20:14:32
Postat av: ziillan

men guud man ser ju klart och tydligt att Bill håller en egen gaffel, det börjar bli riktigt löjligt! att dom aldrig ger sig-.-

2009-10-21 @ 22:35:36
Postat av: Sylvia

Detta kommer bli tjatigt! Men hallå! BILD är ju för fan blinda!! Bill äter med sin gaffel och Tom med sin, sen skulle man kunna tro att Tom tänker mata Bill, Men Tom brukar oftast leka med saker som han håller i=)

2009-10-22 @ 16:22:57
URL: http://sschinner.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0