Tokio Hotel - Humanoid (album)

Tyska versionen/German version:



Thanks to Linda.

Engelska versionen/English version:



Thanks to ShaniquaxTH and Pat.

Bill tackar:
Jag vill tacka alla som stöttar mig och får mig att skratta. De som aldrig glömmer vem jag är, vad som är viktigast och som går denna väg med mig ... Min mamma, min styvpappa och min bästa vän - min familj! Den viktigaste är min bror. Vi förverkade allt detta tillsammans, vi delade allt och han lämnar mig aldrig ensam. Jag är så stolt över oss!!! Jag vill också tacka mina fyra små, pälsvänner som jag älskar djupt. De gör mig glad varje dag. Detta album betyder allt för mig. Jag älskar varje låt och jag är så glad att vi klarade det. Hörrni, jag ser verkligen fram emot att uppträda med detta album på scen...Tack för att ni har funnits där. Och detta är för alla fansen där ute: Tack för erat tålamod och tack för att ni har funnits där! Ni gör det till vad det är. Jag gav allt och fick så mycket tillbaka och jag kommer aldrig glömma det ... Jag ser fram emot allt som kommer hända! 

Tom tackar: Först av allt vill jag tacka min lillebror. Jag är väldigt stolt över dig! Det är så häftigt vad vi har uppnått än så länge...Tack för att du finns! Några få personer stöttar mig varje dag, som aldrig släpper tag om mig, delar mina tankar och stöttar mig i varje sekund. Jag vill tacka min mamma, min styvpappa och min bästa vän för detta. Mina fyra små fyrbenta-djur gav mig också extremt mycket kärlek och styrka. Trots att vi inte är blodrelaterade, är ni en del av familjen. Det finns också de andra killarna som är en del av mitt dagliga liv. Självklart vill jag även tacka er. Det är otroligt vad vi har upplevt...Och resan fortsätter! ;-] Den största tacken går till våra fans, ni har gjort våran dröm till verklighet och aldrig svikit oss. Ni gav oss den tiden vi behövde och väntade på oss. Tillbaka jobbade vi så mycket och gjorde allt i våran makt för er! Jag slutar med att tacka mig själv ... Tom! Jag älskar dig!

Georg tackar: Först av allt vill jag skrika ett stort tack till alla våra fans! Tack för att ni har varit där för oss hela tiden, för att ha stöttat oss på ett sånt otroligt sätt och för så många härliga konserter! Tack till er också Bill, Tom och Gustav för massvis med oförglömliga stunder vi har delat tillsammans! Utan styrkan och stödet vi gav varandra, kunde inte allt detta varit möjligt och saker skulle nog inte ens vara häften så roligt ;-] Speciellt tack till min familj: min mamma och styvpappa som alltid har funnits där för mig och stöttat alla idér jag fick. De hjälper mig med oräkneliga saker och jag kan alltid lita på dem. Jag tackar min bästa vän som lyckas växla mina tankar och jag vill också tacka min tränare för många timmar fullt av svett. På toppen av det skulle jag vilja tacka en väldigt speciell person i mitt liv: för skydd, förståelse, tålamod och ändlös tillit. Tack!

Gustav tackar: Jag vill tacka hela min familj. De stöttar mig genom hela mina resor och finns alltid där för mig, även när vi är tusentals km bort. Mamma, pappa, syrran - Jag älskar er så mycket! Tack till de andra tre snubbarna. Vad vi har upplevt och vad som kommer upplevas i framtiden har varit och kommer helt enkelt bli otroligt. Också tack till: Sascha, Heiko, Micha, Katte, Hupe, Markus, Möhre, Länglich och MI MA MO. Ni har alltid funnits där när det är något att fira eller när det gäller att hänga med varandra, berätta saker eller skratta med mig. Det är fantastiskt att ni existerar!

Bill, Tom, Georg och Gustav tackar: David Jost, Dave Roth, Patrick Benzner, Peter Hoffmann, Benjamin Ebel, Kristian Nord, Thomas Golzer, Stefanie Föse, Dennis Kortuemm, Silke Grän, Henning Mielke, Sebastian Steffens, Johannes Daubenmerkl, David Bärschneider, Kurt Erping, Dunja Pechner, Natalie Franz, Jäki Hildisch, Melanie Fürste, Britta Ostermann, Kleopatra Tümmler, Gogo, Nancy, Frank Wilde, Stefan Mucha, Jörn Zimmermann, Michael Decker, Jens Fischer, Ania Jänsch, Jacques Petrucci, Kolja Marks, Michael Hansen, Heike Struss, Manuela Wolters, Jens Rose. Universal Tyskland speciellt Tom Bohne, Frank Briegmann, Johannes Cordes, Jochen Schuster, Michael Kucharski, Teoman Sayim, Frank Engel, Thorsten Klages, Nico Gössel, Shija Cherian, Frank Hohenböken, Carsten Senger, Cornelius Ballin, Sarah Ostermann, Carsten Franke, Anna Kartes, Dirk Schömbs, Daniel Poehlke, Maik Tappendorf, David Kupetz, Pamela Bürger, Sarah Asmah, Stefanie Merkerat, Manfred Baer, Jochen Ziegler, Won Sin, Claudia Bleimeier. Interscope speciellt Jimmy Iovine, Martin Kierszenbaum, Brenda Romano, Bob Johnsen, Danny Ostrow, Melissa Goldberg, Chris Lopes, Chris Moraid, Jen Zeller, Hillary Siskind, Lisa DiAngelo, Dave Anderson, John Kirkpatrick, Russ Jimenez, Candace Berry, Andrea Ruffalo, Andrew Smolinski, Tony Ugval, Deam Beckett, Kam Sangha, Kristin Gregory, Jurgen Grebner, Melissa Sabella. Speciellt tack till Cherrytree Records - vi älskar er. Universal Music Group International speciellt Lucian Grainge, Max Hole, Kate Farmer, Kate Mercer, Romain Delnaud, Ed Scott, Guenael Geay, Jocelyne Guichon, Julian Jarsalle, Graziano Ostuni, Jacopo Furlanetto, Marco Bellora, Maria Fortes, Ana Hernandez, Alicia Arruzo, Marta Vall, Patrick Busschots, Nathalie Streckk, Norbert Plantinga, Liselot Boersma, Peter Bek, Heidi Degn, Pekka Saila, Kimmo Kivisilta, Alexis Patakis, Chaim Pichental, Elena Zherebtsova, Natalia Sotnikova, Vera Gorbulenko, Dorota Busz, Agnieszka Jaworska, Kjell Arthur Helmersen, Nina Qvam, Lee Raita. VMA, Solomon Parker, Barbara Skydel, Chris Vaughan, Shiro Gutzie, Uli Kleppi, Marc Ebermann, Benjamin Brauers, Matthias Riediger, Alex Richter, Manfred Faust, Digidesign, Oscar Meixner, Olaf Weitzl, Matthias Lührsen, Jörg Stephan Hürten, John Chominsky, Jaimie Siedow, Micah Johnson, Brooklyn Fraser, Chris Wonzer, Roger Dominguez, Paul Lamalfa, Greg Depante, Volker Heintze, Sound City Studios Los Angeles, Jens Geiger, Heike Kraemer, Jürgen Vogel, Sanny, Ingrid Rothe, Till Nowak, Oliver Gast, Doug Cunningam, Dirk Rudolph, Rondi Ballard, Tom Jerman, Mats Schwieger, Jana Pallaske, Martin Roach, Dante Benutto, Anders Recio, Dylan Chambers, Roman, Uschi, Craig Wessels, Spencer Friend, Ted Jensen, Peter Schmidt, Andre Recke, Jared Paul, Lauren Christy, Scott Spock, Graham Edwards, Aaron Renner, Guy Chambers, Desmond Child, Andreas Carlsson (<-- Woah! XD), Uli Kleppi, Bruce Roberts, Greg Mertz, Cyrill Gutsch, Eric Greenspan, Tom Junkersdorf, Alex Gernandt, Sascha Wernicke, Elmar Giglinger, Marcus Adam, Richard Sweret, Annegert Quintus-Winther, Willard Ahdritz, Matthias Kind, Benjamin Groff, Susanne Moss, Sharon Tapper, Meril Wassermann, Michael Petersen, Silke Lorenzen, Paige Parsons, Andreas Herbig, Phillip Steinke, Michael schöbel, Simone Adelsbach, Jörg Hoppe, Danny Ostrow, Mayah Communications Tyskland, Yamaha Music Europe GmBH, Sascha Stadler, Flo Fischer, Anselm Klumpp, Heikki Tarvainen, Michael Bültmann, Sebastian Ulrich, Alexander Ruer, Akeen und Ute, Kriegbaum und Klöcker, Tammo Vollmers, Tom Vollmers, Jochen Horung, Alex Nelles, Bob Cowan, Jutta Landkotsch, Wolfganz Elfers und Selamet Catinkaya, Oliver Dalmann, Björn Haartmann und Carolin Beuster, Alex Becker, Ulf & Ariadni @ Gibson, Maxi @ Joker, Yaniv & Reebok, Miskeen, Niels @ Kickz, Horst & Fabian@ New Era, Roger @ Snipes, Johannes @ Nike, Stephan @ Reebok, Gold Marie, Junker Design, Anke & Frank Spreeberg, Sennheiser, Stephan Hänisch @ Meinl[tama], Ahead, Tatze @ Tatze Tools, Holger Sandberg @ Sandberg, Michael Mensing @ Mercedes, Holger Abeln & Jens Busch @ Audi.


Nerskrivet och översatt till svenska av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.


Kommentarer
Postat av: Fanneyh V

Haha vilka underbart fina tack-skriverier!

Aawh .

2009-10-02 @ 07:38:42
Postat av: johanna

Haha tom var ju charmigast

"Jag slutar med att tacka mig själv..Tom, jag älskar dig!"



HAHAH. sötnos!

2009-10-02 @ 14:01:50
Postat av: dilnaz

Hahaha, tom xD

2009-10-02 @ 18:56:28
URL: http://kampfderliebe.blogg.se/
Postat av: sara

tom, jag älskar dig :DDDDD

jag undrar lite varför de tackar miskeen, reebok, nike osv.? eller på ett sätt fattar jag det, men ändå inte :DD

2009-10-03 @ 16:10:09
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: sara

Heikki Tarvainen

- jag tror han är finsk :) men är inte 100% säker :DD

2009-10-06 @ 21:34:42
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Namnet är finskt iallafall. XD

2009-10-06 @ 22:05:57
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0