Bill Kaulitz för VOUGE - oktober 2009


Bilder: Karl Lagerfeld | Berlin, Tyskland.


Kommentarer
Postat av: Muw

Haha, men förlåt - det ser ju hemskt ut...

2009-09-10 @ 15:35:37
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Alla som har en känsla för mode vet att allt i modevärlden behöver inte vara vackert-snyggt utan det kan vara hemskt-fult-rikigt jävla galet-fult. Förstår ni/du hur jag menar? Att vara udda är snyggt, för man står ut. Karl vet vad han gör, helt klart XD

2009-09-10 @ 15:37:55
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Muw

... Ja, men jag hoppas att Bill verkligen ville det här. Jag menar, jag skulle nog inte vilja visa mig alsl i den där :3

2009-09-10 @ 19:15:38

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0