[MTV Buzzworthy]: Tokio Hotel Exklusivt!

Följ med Tom och Bill i studion i Los Angeles ännu en gång.
~
Tom säger att han har mer sex i sin röst än vad Bill har.  
~ Bill berättar lite om hur det är att sjunga på tyska och engelska.

Bandet försökte även byta roller med varandra:
Tom:
"Bill spelade bas, för att det var lättast. Jag spelade trummor, Gustav sjöng och Georg spelade gitarr. Det var grymt! Jag tror vi spelade Monsoon faktiskt och Gustav gjorde det hela till hardcore metal för att försöka dölja att han inte kan sjunga. Jag var perfekt, klockren, men de andra misslyckades."

Jag översatte lite snabbt - Källa - MTV Buzzworthy.


Kommentarer
Postat av: Muw

Hm.. Jag fattar inte. Beställde Deluxe-albumet, och då står det ju CD+DVD. Vilken DVD kommer det vara då?

2009-09-28 @ 15:52:36

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0