Konsert arrangören Fritz Rau [80] om Tokio Hotel


Spås Tokio Hotel en lång framtid?
Jag gick på en Tokio Hotel konsert med mina barnbarn. Jag får fortfarande gratisbiljetter. Det var fullpackat. När de började spela såg jag lyckliga flickor på balkongen - som mina - som sjöng med i varje låt. Ungefär 300 svimmade framför scen, men under en Beatles konsert svimmade runt 500. Tokio Hotel har en frontman och ja, det är viktigast. Det går bra för Stones och Keith Richard är själen, men utan Mick Jagger skulle det inte vara samma sak. Och oavsett hur Bill ser ut, är frontmannen viktig och killarna strävar efter. De har ett bra management, utvecklade ett bra program för unga. Efter konserten gick vi backstage och mina barnbarn fick autografer på armana som de vägrade tvätta senare. All denna cirkus. Dessutom är Tokio Hotel framgångsrika i Frankrike och Usa. Och ifall Tokio Hotel fortsätter hålla båda fötterna på jorden och inte vägrar ge många intervjuer, tas väl hand om, ger sitt bästa på scen och går framåt, då har dem chansen att vara på toppen ganska länge. Det är inne att prata skit om Tokio Hotel men de som gör det har en brist: De har inga barnbarn som förför en att gå på en Tokio Hotel konsert och därför aldrig upplevt Tokio Hotel live. Jag tycker att det är fantastiskt att de är från Magdeburg. Eller Stefanie från Silbermond - som jag gärna skulle kyssa om jag inte vore 80 år gammal.
Tack TH-info.myblog för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Paula (:

väldigt bra review. very good review.

2010-04-20 @ 22:16:31
Postat av: mirre

Vilken skön man! haha

2010-04-21 @ 00:47:02
URL: http://blog.mtv.se/mirre
Postat av: My L

:)

2010-04-21 @ 17:57:36

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0