[Saz-aktuell.com] - Tokio Hotel: "Bill är helig!" ...


Tokio Hotel: "Bill är helig!" Hundratals fans campar utanför arenan
De darrar och huttrar i kylan i Madrid, men de ser fram emot tisdagen den 6 april: Då spelar Bill Kaulitz och Tokio Hotel på Sports Palace.

Ungefär 100 spanska fans har campat utanför arenan i 10 dagar eftersom de vill vara i första raden på den speciella dagen.

Cristina Palomini kom dit först, hon kom för exakt två veckor sedan kl 09 på morgonen, rapporterar tidningen ABC. Hon slog upp sitt tält och har bott där sedan dess, tillsammans med sin vän.

"Det är väldigt kallt, men jag är glad över att få se Tokio Hotel snart", säger Cristina [17]. Och vad säger hennes föräldrar? "Ingenting. De vet att Tokio Hotel är heliga för mig, så de är heliga för dem också."

Carolina Ballesteros, [18], vill bli modell. Även de har campat utanför Palace of Sport, varje dag klär dem sig som om Bill Kaulitz skulle gå runt hörnet när som helst. Hennes kompis Sandra Sevilleta förklarar: "Jag lär mig tyska extra, endast för Bill."


Svensk snabb översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha, klär upp sig för Bill... aja. mene, de vet inte vad kyla är!!!

2010-04-06 @ 10:37:23
URL: http://bandettokiohotel.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0