"Varför har du inte uppdaterat?"

Varför har jag inte uppdaterat sedan i torsdags? Jo, enkelt. Mitt internet har inte funkat. Blev helt o_O; när jag inte kunde starta det och det var inte kul, tro mig! Jag hatar när det händer. Men jag mår bra iallafall, lär sitta uppe hela natten och uppdatera i natt. XD Om ett tag börjar min mammajobba igen på denna dator så jag kommer inte kunna vara inne förrän ikväll, men jag ska uppdatera med allt så fort jag får chansen - step by step, XD Som sagt, om jag kunde slänga in ett inlägg till er tidigare och berättat att mitt internet inte funkade så hade jag naturligtvis gjort det men mitt internet funkde ju inte.. Lol.

Aja, ville bara berätta det för er efter alla kommentarer jag fick! e_e Tur datorn inte kraschade iallafall, det hade varit ännu värre. 8D Men men, jag kommer fortsätta lägga ut lite saker innan mamma ska börja och sen fortsätter jag så fort jag får chansen till det! I've missed yall! ;_; Hade bäst.

Kommentarer
Postat av: johanna

åh herregud, höll på att bli galen! x) inte för att jag inte fick veta de senaste nyheterna utan för att jag var rädd att du typ skulle lägga ner bloggen eller nått.. eller var sjuk :o



bra att du är tbx! har följt din blogg slaviskt i evigheter, de kändes så konstigt att du bara försvann för några dagar :o ^^



kan passa på att berätta hur mkt jag älskar din blogg, och hade inte vetat ett piss om något om du inte hade den! TACK TACK TACK för din underbara blogg!

2010-04-12 @ 16:48:14
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: anna

glad att du är tillbaka nu ;) klarar mig inte utan dig och dina uppdateringar ju xD haha

2010-04-12 @ 16:49:39
Postat av: emma

hahaha stackars dig 8D

2010-04-12 @ 17:03:27
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Johanna

Nejnej, aldrig att jag lägger ner bloggen. Oroa dig inte! <3 Jo, jag önskade att jag fick chansen att berätta för er men det gick ju som sagt inte Q_Q Aww, tack så mycket och varsågod! :) <3 Sorry för sent svar förresten, har haft lite att göra. XD



Anna

Tack så mycket, hehe! <3



Emma

What's so funny? e_e

2010-04-13 @ 11:09:30
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0