[Bild.de]: Tokio-Tom träffar sin kyss-look a like


Tokio-Tom träffar sin kyss-look a like

Köln - Två killar, en tjej - och mycket förvirring!

Igår visade BILD en bild på Tom Kaulitz [17], gitarristen i Tysklands mest framgångsrika rockband Tokio Hotel, och en okänd skönhet - som kysstes. Nu visar det sig: Den unge mannen på bilden är inte Tom - det är en (kyss)-look a like.

Hur blev det så förvirrande? Inte ens Tom visste om det var han på bilden först.
Han säger till BILD med ett flin: "När jag såg bilden tänkte jag bara "fan, varför kan jag inte minnas tjejen och situationen?" Jag menar, så många tjejer som jag har varit med så är det svårt att komma ihåg allt."

Men vilka är de två på bilden?
Den unga damen på bilden är Svenja B. [19], gymnasiestudent från Köln-Mühlheim - och stort Tokio Hotel fan. Den unge mannen som är så lik Tom - är hennes pojkvän Chris M. [16], student från Marburg. De har varit ett par i fyra månader.

Tycker Svenja att hennes Chris är lik Tom från Tokio Hotel?
Studenten: "Det är logiskt att man har en viss typ av smak. Men jag har inte valt Chris för att han är så lik Tom."

BILD försäkrade Svenja igår om att hon kunde få träffa den riktiga Tom på Comet i Köln. Hon sade: "Tom är super, men lever i en annan värld - och jag älskar min Chris."


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

OBS! Detta är en gammal artikel från 2007.


Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHA, jag minns de här =D Alla fick typ panik =DD Tack för översättningen ^^ <3 Har bara öläst den med en dålig engelska tidigare =D

2010-08-30 @ 19:32:43
URL: http://tokiohotelfans.se
Postat av: isabelle

båda är ju riktigt snygga, fast tom är snäppet snyggare ;) hehe.

2010-08-30 @ 20:18:48
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, förstår inte hur man kan tro att det där är Tom, jag har aldrig trott på det... Inte bara för att näsan inte är ett dugg lik Toms utan också för att paparazzis aldrig skulle lyckas få en sån bra bild av Tom med en tjej.

2010-08-30 @ 20:19:03
Postat av: sara

Haha, jag skulle inte ha något emot att ha någon av killarna ;)

2010-08-30 @ 20:19:07
URL: http://saraolenius.tumblr.com
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Anonym

Jag antar att du inte var ett fan då (åtminstone inte så insatt), men det finns ett flertal av deras (Svenja och Chris) bilder ute på internet. De spreds som en löpeld, XD Det är alltså inga paparazzibilder (de är ju inte ens kändisar, så varför skulle det vara det egentligen? XD) utan deras egna privata bilder. =)

2010-08-30 @ 20:31:06
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: ida

deras näsor är ju visste lika!! :P

2010-08-30 @ 20:42:16
Postat av: Hanna

Hahahaha juste kommer ihåg när det här spreds som fan! Alla var helt chockade och panikslagna! Hahahaha!

Det är ju likt Tom när de kysser varandra, men inte annars.. Hahaha kommer verkligen ihåg hur en kompis ringde och bara: "SHIT HANNA OMG HAR DU SETT?" helt panikslagen, haha.

2010-08-30 @ 20:48:05
URL: http://socolorful.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

åh, detta minns jag! kul när du lägger upp lite äldre grejer ;)

2010-08-30 @ 22:12:24
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha mjaa liiiiiite lika, men jag tycker ändå inte dom var så värst lika så man skulle ta miste på dom.. :P

2010-08-30 @ 22:40:06
Postat av: Anonym

Elina: Jo, jag var ett fan när de här bilderna kom ut. Trodde ändå inte på att det var Tom, för det ser inte ut som honom, paparazzi bild eller ej.

2010-08-31 @ 05:42:08
Postat av: Anonym

Säkert att hon inte valde han på grund av likheten:P

2010-08-31 @ 09:50:20

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0