Flash! #367/2010 - (Portugal)


Intimt med Bill och Tom
De är världens mest älskade tvillingar, bröderna Kaulitz, från Tokio Hotel. Så lika, men ändå så olika...

De föredrar att inte prata så mycket om deras privatliv, i ett försök att bevara de ökande trakasserierna från pressen. Men i en väldigt intim intervju med en italiensk tidning, har tvillingarna Bill och Tom gjort avslöjanden som har gjort oss chockerade. Till exemepel: "Ibland är jag avundsjuk på Toms sätt med tjejer", berättar Bill, som har varit ensam sedan han var 14 år gammal. "Jag kan inte närma mig fansen och säga "du, du och du till mitt rum", men Tom kan" avslöjar han.

Bill, den stora idolen, pratade om den påstådda homosexualiteten. "De fans som fortfarande frågar mig om jag är bög eller inte, stör mig. [...] Jag har gillat smink och David Bowie sen jag var liten." Trots att en av dem är mer vågad och den andra är väldigt blyg, erkänner Bill och Tom att de har "samma känslor, som om vi levde i varandras kroppar"!
Engelsk översättning: Vanessa. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Är det utdraget från Vouge-grejen tro? tvillingarna gjorde ju ialf en fotografering för italienska Vouge =DD

2010-08-15 @ 17:17:23
URL: http://tokiohotelfans.se
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Om det stämmer så, ja, det kan det mycket väl vara. Vi är flera som tror det! =)

2010-08-15 @ 17:18:49
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: ***

Hmm, interesting... Ska bli kul att få höra hela intervjun (OM det är från Italienska VOUGE och OM den är sann såklart) och inte bara dessa här två citaten :D

2010-08-15 @ 17:21:41
Postat av: Anonym

Tack så jättemycket Elina! Fast jag tror det är tvärtom, alltså att tom är den blyge och Bill är den pratiga

2010-08-15 @ 17:31:01
Postat av: INA



If the winner will be female, could there become a little more out of it?

Tom: Well, I can't exclude that. The thing is, in our band already two are taken, the bassist and the drummer. Bill is still solo, and I.. I actually have another girl every day. Well, this means, I can't exclude it with me. It depends on what developes, if you're on the same wave length. But I definitely can't exclude it.



>> Hvor er dette fra!?

2010-08-15 @ 18:41:19
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Det är härifrån: http://kaulitzandthegs.blogg.se/2010/august/bravode-intervju-med-tom-kaulitz.html

2010-08-15 @ 19:36:20
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: INA

takk for deeet! : D

2010-08-15 @ 19:54:20
Postat av: sara

Interesting :D

2010-08-15 @ 21:21:32
URL: http://blogg.veckorevyn.com/saraolenius
Postat av: elli

tvivlar fortfarande på bills sexualitet...... han är för perfekt för att vara straight, i'm telling you.

2010-08-15 @ 22:12:15
URL: http://partypillret.devote.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0