På turné med Tom Kaulitz - Tävlingen börjar NU!


Tror du att du drömmer? Inga problem, det är verklighet.

Med lite tur kommer vi att skicka dig tillsammans med Tom Kaulitz på en exklusiv resa till en konsert inklusive hotell, backstage biljetter, en tur i turnébussen och mycket mer. Kolla in våran Facebook för mer updateringar!

Från och med 5 augusti har vi gömt biljetter i utvalda Reebok Classic skor, som ska köpas i par. Med dessa biljetter kommer du att hitta en personlig kod, som du använder till att registrera dig här på Reebok.com. Självklart kan du även delta gratis. Mer information om det hittar du genom att klicka på "Sign Up" och "Postweg".

Informationen som står när man klickar på "Postweg"
Du kan få en gratis kod genom att registrera dig för vårt nyhetsbrev eller genom att skicka oss ett vykort med din emailadress till följande adress. (adressen till Reebok-kontoret står nedan).
---
OBS! Tävlingen är endast för de som bor i antingen Tyskland, Österrike eller Schweiz.
>> Gå till tävlingen HÄR! Good luck to all who participate in this! :)

Engelsk översättning: Ines. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: johanna

Fan att vi svenskar inte får vara med :(((

2010-08-18 @ 01:09:49
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Om jag ska vara ärlig så har jag inget emot det. Jag tycker snarare det är schysst för de tyska fansen att de får något "eget" för en gång skull, eller ja, nästan "eget" iallafall. :p

2010-08-18 @ 01:15:23
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ska bli kul att se någon review sen, bilder och sånt från vinnaren/vinnarna :)

2010-08-18 @ 01:39:16
Postat av: Anonym

man måste alltså ha en adress i tyskland ? För jag bodde där innan och har tyskt medborgarskap men det räknas inte va ?

2010-08-18 @ 15:18:45
Postat av: Hanna

Kul att de tyska fansen får något, eftersom de inte spelat så mkt där osv :)

Haha själva tävlingen är väl lite.. Speciell. Typ sådan man läser om i fics, men ändå kul :)

2010-08-18 @ 15:57:42
URL: http://socolorful.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Anonym

Du måste bo i antingen Tyskland, Schweiz eller Österrike, ja. =)

2010-08-18 @ 17:55:58
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Tokio

jag har vänner som bor där som inte är fans så jag får nog "låna" deras adress :)

Måste skorna vara köpta i tyskal/österrike/schweitz?

2010-08-19 @ 09:02:24
URL: http://www.thejewellerybakery.se
Postat av: isabelle

Alltså jag fattar inte grejen med att först gömma biljetter i reebok skor som fansen kommer köpa, men ändå kan man tävla gratis? xD Då är det väl ingen som kommer köpa ett par reebok skor om det går att tävla gratis. Eller ja, om man vill ha ett par reebokskor antar jag väl att man köper då men..

2010-08-19 @ 16:04:01
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0