(signering) Singapore, Singapore - 4/8 2010


Link.


Link.


Link.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska dom hem nu?

2010-08-04 @ 16:50:22
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag antar att de stannade så kort stund på signeringen för att de var tvunga att åka med planet hem. De lämnade Asien för ett par timmar sedan så de är på G hem nu. =)

2010-08-04 @ 16:54:43
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok, något mer planerat? hatar när det är tyst för länge, alltså fattar att dom behöver en paus då och då, jag tänker inte kräva att vi vet exakt vad dom gör om ca 5 minuter som vissa fans gör, men du vet, det är inte kul när det är knäpp-tyst för länge, alltså flera månader:P

2010-08-04 @ 17:04:33
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Inte så vitt jag vet, men det var ju sagt att de skulle till Kina i juli-augusti och juli har ju redan varit så...? Nä, men vi får väl se. Jag förstår precis vad du menar, det är klart de förtjänar en liten semester men blir det för länge så.. Ja, då blir det för länge helt enkelt. ;p

2010-08-04 @ 17:07:58
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe ja precis, tur att du fattar:P vi får väl hoppas att dom börjar med thtv igen eller att det kommer nyheter ändå, interjuver eller något för dom kan ju inte hålla sig borta för länge, det fattar ju dom med för då, ja då glömmer ju man bort dom

2010-08-04 @ 19:52:18

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0