[Starchat.at]: Tom Kaulitz modellar för Reebok


Tom Kaulitz modellar för Reebok
Tom steg ut ur Bills skugga. Han har ett reklamkontrakt med Reebok. I motsats till hans alltid mycket androgynt klädda bror Bill, är Tom den sportiga av de två tvillingarna och klär sig med dreadlocks och stora jeans.

Den 20-åriga gitarristen är en del av en reklamkampanj för att locka fansen av bandet på andra sidan av etiketten, det genom att vinna en träff med Tom och följa med honom på turné. Kaulitz-brodern modellar i kampanjen för skor och visar sig sportig och med gitarr på bilderna.

På fotograferingen, där han är utan sin bror och resten av bandet framför kameran, säger stjärnan ganska oseriöst: "Det är mycket mer okomplicerat än med de andra tre. Min tvillingbror ser helt galen ut!", säger han skämtsamt i en intervju med "Exclusiv".

Gitarristen har sin egen åsikt om sin stil: "Jag kan ha på mig vad jag vill", klargör han.


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: johanna

Stämmer ryktet att Bill har färgat/blekt håret blont? :O

2010-08-12 @ 00:18:17
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det var diskussioner på Twitter om det tillsammans med en gammal artikel där de skrev om hur Bill hade kunnat sett ut om han vore blond (antagligen ett missförstånd mellan fans med andra ord) och en tjej hävdade att hon såg honom för ett par dagar sedan - han hade inte gjort något nytt med sitt hår.

2010-08-12 @ 00:29:14
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0