Adam Lambert intervjuas om Bill Kaulitz


Journalisten:
Jag har något att berätta för dig. Vet du om att en del i Europa har känt till dig av en anledning som inte har något med musik att göra? Under American Idol blev du frågad vem som inspirerade dig till din frisyr...
Adam Lambert:
Herregud! [brister ut i gapskratt] Bill Kaulitz! Självklart minns jag det!
Journalisten: Trodde du att reaktionen skulle bli så stor?
Adam Lambert: Det är ganska roligt faktiskt. Killen har en grym stil, han är dessutom väldigt söt. Det är allt, och Tokio Hotel fans var väldigt arga på mig. Helt otroligt egentligen, och när det blev ett krig mellan mina fans och Tokio Hotel fansen blev det "Adam kopierar Bill! Nej, det är Bill som kopierar Adam!" Men ingen kopierar någon! Vi råkar bara ha samma stil: Vi båda gillar svart, rockstilen, mode... Det finns massa människor som klär sig som oss, men de är inte musiker och kända. Vad mer då? Han gillar väl tjejer? Helt ärligt, jag är en av de som tycker att man ska respektera sättet andra identifierar sig på. Om han säger att han gillar tjejer, så gör han det. Jag tycker bara att han ser väldigt intressant ut, det är allt... Sen har hela grejen blivit förstorad. Vi är trots allt inte de enda killarna som använder mascara. Och på ett sätt, det glöms dock bort, så var det många som såg ut så här på 70 -och 80-talet. Många var glamrockare, androgyna... Idag tar inte män den risken längre. Bill och jag har endast kajalen gemensamt. Våra röster är olika, vår musik är olika och vi ser inte ut som varandra.
Engelsk översättning: Eien @ THUS. <3 Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: sara

förstår inte riktigt varför TH fans ska klanka ned på adam :S töntigt att göra det!

2010-12-06 @ 17:49:18
URL: http://liveyourlifeandmakeitrock.blogg.se/
Postat av: sara

Jag gillade den här :DD

2010-12-06 @ 17:58:52
URL: http://germanottas.tumblr.com

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0