Revista-poster Especial #1/2011 - (Brasilien)



Scans: KaulitzRoxMySox @ THUS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://schwarz.blogg.se



bara jag som tycker att hennes blogg ser precis ut som din?

(inläggen dock )

2010-12-30 @ 21:55:15
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det är bara för att hon blev medlem på ett forum för något år sedan (hade det länkat här i bloggen, antar att det var därför så många svenska fans kom dit men jag tog bort det sen) som jag har varit på i flera år..

2010-12-30 @ 23:25:05
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHA, har sett det oxå. Hon har härmat flera av dina inlägg, typ kopierat rakt av med bakrundsfrågor och sånt, schema o.s.v oxå :''D Men det kanske du knr till redan ? ;)



Spom att hon har kontakt med stalkers (Tex det med Simone, att hon blev anmäld och sånt, man ser ju att du öla upp allt först :''D), hon uppträder som hon vet er än hon gör tkr jag och många andra :''D Men men, vill man leka åp det sättet så FINE :''D ;) Inge man kan göra nått åt :P

Svar: Jag kommenterade hennes blogg och efter det verkar hon iallafall skriva ut när hon tar översättningarna av mig. :p Ser ut som att hon har uppdaterat alla hennes äldre inlägg med det. ^^ :)
KaulitzAndTheGs

2010-12-30 @ 23:29:21

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0