[Evous.fr + NRJ Radio]: Tokio Hotel's tredje singel är...

Free Image Hosting
Tokio Hotel's nya singel är: Dark Side of the Sun!

Efter "Automatisch" och "World Behind My Wall" så har Dark Side of the Sun [Sonnensystem
på tyska] valts ut som tredje singel från Tokio Hotels senaste album "Humanoid". [...]
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Även NRJ Radio har bekräftat detta som är partners med bandet. Kan ni tänka er musikvideorna till låten? (både tyska och engelska). Vad tror ni de kommer handla om, om ni tänker på texten? XD Bara jag tänker på det blir jag riktigt förväntansfull. XD

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, vad nice! Egentligen hoppades jag mest på Dogs Unleashed, men Dark side of the sun är den låt som jag näst helst ville ha som nästa singel. ;-D

2010-02-25 @ 00:44:39
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Jsfne

Vet du om det är kameraförbud på konserten i sthlm? Kollade på globens hemsida, i diskussionen angående tokio hotel konserten och då verkar det som att det skulle vara kameraförbud :O

2010-02-25 @ 10:57:22
URL: http://enfsj.blogg.se/
Postat av: da

fuck. den sangen er dårlig da! de burde ha tatt In Your Shadow.

2010-02-25 @ 12:52:24
Postat av: Isabella

Hej, undrade om du hade hört något om det här:



"FANAKTION!



vi ska ha en fanaktion som går ut på att efter konserten, när killarna sprungit ut, så sjunger alla fansen BYS. Exakt hur detta ska gå till är ännu inte klart, men förmodligen så kommer det bli något slags tecken ute i publiken ( några drar fram ett fett lakan i någon uppmärksamhetstagande färg eller liknande).

Poängen med denna fanaktion är väl att "ge tillbaka" till killarna ? eller visa lite uppskattning. det är i vilket fall en fin gest. förhoppningsvis kommer de ut igen och spelar den, även om chansen inte är sådär jättestor.



så det som nu behöver göras är väl att sprida detta (facebook,bdb, blogg, mejla kenza/mirre/whoeveryouwant osv). Skulle vara bra om några skulle kunna ta på sig att fixa lakanet(?). Sedan skulle det vara bra om några informerande utanför globen när alla köar. Dela upp entréerna mellan er så blir det lättare. (tex kan några ansvara för entrékö 4, några entrékö 3 and so on).

men kom ihåg att det är BYS. den engelska .



SAMMA SAK I GÖTEBORG

SPRID DET SÅ ALLA FÅR VETA!"



:D

2010-02-25 @ 18:13:19
URL: http://blackrose.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jsfne

Det är egentligen kamera förbud på alla konserter men alla tar med ändå.

2010-02-25 @ 21:22:41
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Tokio

jag tkr iden att sjunga by your side är ett jätte bra förslag och jag hoppas att så många som möjligt kommer att vara med på det! Jag tror inte att killarna kommer att gå ut och spela låten men de uppskatta det vi gör ändå :) Jag älskar dark side of the sun så kul att det blir nästa singel videon blir säker helt amazing!!!

2010-02-27 @ 11:45:54

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0