Rai Uno (intervju) - 19/2 2010


Hur känns det att vara här, i San Remo och vad tycker ni om eran exceptionell framgång? Är det pga eran musik eller erat utseende?
Tom:
Vi är glada att få vara här. Våra fans välkomnar oss alltid på olika sätt.

Hur startade ni? Hur blev ni Tokio Hotel?
Bill:
Jag har delat denna passion för musik med min bror, Gustav och Georg i 10 år och nu är det en dröm som blev sann.

Och detta då? Är det äkta?
Tom:
[skrattar] Det är mitt hår!
Bill: [skrattar] Ja, haare! XD
Tack till Bacettina @ THUS för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ser ut som om Tom tagit ut lite av löshåret. 8)

2010-02-21 @ 13:39:58
URL: http://soautomatic.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0