Stern.de: "Ja, jag gillar Angela Merkel mycket"


Bill Kaulitz: "Ja, jag gillar Angela Merkel mycket"
Han är Tysklands största tonårsstjärna, landet känns som ett Big Brother-hus och ändå vill inte Bill Kaulitz flytta. I det nya numret av Stern pratar Tokio Hotel sångaren, Bill Kaulitz, om rädsla, hans stora önskan och Angela Merkel.

Tokio Hotels sångare, Bill Kaulitz, är rädd för attacker. I det nya numret av tidningen Stern som kommer ut på söndag, medger den 20-årige killen att det redan har varit situationer där "livvakter var tvugna att dra undan en man som stod på röda mattan med en kniv och hade förklätt sig som ett fan." Utan livvakter, skulle han aldrig lämna huset. "Attacker? Jag tror att något kan hända mig", sade Bill Kaulitz till Stern. Ett normalt liv är omöjligt för honom. "Tyskland är som ett stort Big Brother-hus för oss. Människorna kollar oss alltid." Trots det vill inte de infödda Magdeburgarna inte lämna sitt hem i Hamburg. "Här bor min familj, här är mitt hem. Jag kan inte tänka mig att vända ryggen åt Tyskland."

Popstjärnan, som just nu är på en Europa turné med sitt band, beundras av miljontals kvinnliga fans över hela världen, men är fortfarande singel. "Det är det stora hålet i mitt liv. Jag har inte varit kär sedan jag var 14 år", säger Tokio Hotel sångaren till Stern. "Jag letar efter en tjej som jag delar ett andligt sällskap med." Sex med groupies älskar honom. De ständiga ryktena om hans påstådda homosexualitet, är nu förvånande och roande för honom. "De måste ha dödstråkigt."

Kaulitz tror på kanslerns lojalitet. "Ja, jag gillar Angela Merkel mycket", erkänner han till Stern. Han har fortfarande ett "mycket stort förtroende för henne", trots att hon nyligen har blivit kritiserad "ganska ofta". Kaulitz: "Jag tror på henne."
Tack till Melody för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Fanney

Jag HATAR rubriken och det som stod längst ner. USCH

2010-02-24 @ 20:06:56

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0