[Aftonbladet 4/1 2010]: "Undvik det här i år"

Free Image Hosting
Undvik det här i år så kommer 2010 att bli det bästa året någonsin:
Melody Gardot, Allsång på Skansen, Läckberg-deckare på tv, Tokio Hotel och Fredrik Skavlan.

¤ Vi under inga omständigheter köper biljetter till Tokio Hotel den 4e mars. Tysk pop är som svensk korv. Ni ser. Det där är ingenting att ens idas hoppas på. Det är bara trevliga små harmlösa saker att reta sig lite lätt på, i brist på svält eller vattenbrist.
Scan: Helena.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad kan man säga? Människor älskar tydligen att hata Tokio Hotel... ;-P Och för Tokio Hotels del tror jag att det är mer bra än dåligt. Ju mer de hatas, ju mer syns de och desto större blir de. Sedan brukar det ju vara så att det som älskas mest hatas mest. :-P

2010-01-04 @ 15:41:05
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Samma sak när Perez sitter och skriver skit om dem i sin blogg, han ger dem PR - all PR är bra PR. Han får liksom folk att öppna ögonen för dem och undra vilka de är.

2010-01-04 @ 15:47:16
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Fanneyh V

hahahahha

2010-01-04 @ 15:53:16
Postat av: Sofia

Jag undrar lite om konserten i globen? När får man börja köa och så? Någon som vet? HUr länge ska du köa?

2010-01-04 @ 16:04:30
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Man får början köa från och med samma dag på morgonen utanför Globen (4/3) MEN man får såklart campa och sånt dagar innan lite längre bort. De har bara sagt till att vi inte får vara utanför Globen och köa förrän samma dag som konserten från kl 07.00 på morgonen iallafall. :)

2010-01-04 @ 17:01:59
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Vanja

Hahaha det roliga är att dem egentligen gör TH en tjänst. Vad töntiga dem är, HATAR aftonbladet. Skriver alltid en massa skit.

2010-01-04 @ 17:02:40
Postat av: Erica

Elina: Ja, precis! =D



Och Bill har ju alltid sagt att han hellre är sedd och hatad än osynlig. ;-D

2010-01-04 @ 17:11:59
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Majabaja! :*

lol.

2010-01-04 @ 17:34:28
URL: http://failedwhore.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag vet exakt hur hatarna för Tokio Hotel tänker, för jag var själv en av dom för 2 år sedan. Nu hade jag inte kunnat leva utan dom, och jag tycker synd om alla, som har den synen på dom som jag hade. Kallar de "emoband" för att Bill sminkar sig, men har inte hört en enda låt med dom. Ger dom ingen chans.



Ena dagen har aftonbladet intervjuer med dom och skriver skitbra saker, andra dagen skriver dom skit. Dom är nog inte medvetna om hur mycket svenska fans Tokio Hotel faktiskt har. Men efter 4e och 5e mars kanske dom inser det. Hoppas.



Angående köandet.. jag ska köa från 05:00 på morgonen, tror du de blir för lite? tänkte om folk börjar campa :s

2010-01-04 @ 17:49:01
Postat av: Andreas

hehe:P han har sagt knäppa saker förutom om andra grejer, så det är itne första gången, undvik HONOM år 2010:D

2010-01-04 @ 17:51:27
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Johanna

Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte ens att hälften som säger att de ska campa en vecka kommer göra det så jag tror nog det räcker alldeles utmärkt! ;) Från samma dag och/eller kvällen innan kommer nog de flesta köa.

2010-01-04 @ 18:10:55
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Sofia

okej.. hehe förlåt men ja har typ aldrig varit vid globen så vart är "längre bort"? :$ Vet du någon som ska köa längre än den 4e? Ja åker upp till stockholm på måndag

2010-01-04 @ 22:15:56
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det finns en liten skog i närheten tror jag eller typ en gräsplätt där fansen kommer campa.

2010-01-04 @ 22:19:05
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0