Svaren på frågorna - Omgång 1


Tack för alla frågorna och alla snälla kommentarer! Tyvärr råkade jag radera några men det gör nog inget XD Jag svarade på de flesta iallafall (de jag kände för att svara på) och jag måste varna er för en del är säkert helflummiga eftersom klockan precis har paserat 03.00 på natten och jag är skit trött! 8D Hoppas svaren duger ändå, haha. Aja, nog snackat! Här har ni svaren på de flesta frågorna och vi kan säkert göra om det här någon gång! :) ♥  


Vad heter ditt namn?
-
Mitt namn heter Elina.  

Ska du gå på båda konserterna i Sverige? Om inte, vilken är störst chans att träffa dig på?
-
Nej. Störst chans lär det nog bli i Sthlm eftersom jag inte ska på den i GBG! XD

Jag har hört att du är ett fan av Natalie. Stämmer det?
-
Nat's the shit. You gotta love her! ;D

Vet du hur länge Natalie har jobbat för Tokio Hotel? Hur tror du hon är som person (om du inte har träffat henne)?
-
Sedan 2006. Jag vet inte riktigt om jag ska vara ärlig. En del säger att hon är jättesnäll och andra säger att hon är inget annat än en bitch. Jag antar att jag får döma henne själv när jag väl stöter på henne. Det är däremot inte hennes jobb att vara snäll mot Tokio Hotel fansen men det är inte heller hennes jobb att vara elak (hon har själv varit det mot vissa, det finns till och med videobevis på det) och jag vet även att en del fans är elaka mot henne också så jag vet inte, alla har väl sina egna erfarenheter av henne antar jag.

Jag vill veta något om dig personligen men vill gärna att du lägger en rolig tvist på det. Beskriv dig själv.
-
Hmm, okej. Jag gillar mogna män mellan 7-8 jordsnurr som samlar på stenar och gillar mysiga skogspromenader. >_< Nä, jag kommer inte på något roligt, sorry. Och ja, detta var ett "skämt". 8D Sitter och svarar på dessa frågor nu i natt så jag är lite sömning XD *skyller ifrån mig*

Jag har hört att du är ett fan av fotboll. Vilket lag?
-
FC Barcelona! (Barca, Barca, BARCA!

Vad tycker du om manliga Tokio Hotel fans?
-
Jag diggar alla manliga fans. Har förresten några manliga fans som läser den här bloggen har jag märkt! Tycker det är häftigt med manliga fans, äldre fans också oavsett kön. Vad jag tycker är så häftigt är att de vågar stå för att vara Tokio Hotel fans oavsett vad andra tycker (det gäller väl alla fans egentligen, kille som tjej och ålder).

Vad tycker du om Anna Anka?
-
Hon verkar inte ha alla besticken i lådan, alla hästar hemma, vara helt ute och cyklar, hissen har inte gått enda upp.. Ja, ni fattar!

Have you ever been to a TH concert before? I know you are a fan since -06 and working very hard on forums, this blog with news so I wonder :) You know you have lots of readers from other countries here, yes? :D Nice blog.
-
Actually no, not yet but that will change soon. Yes, I've been in touch with several readers from other countries and I think it's pretty cool too the honest. XD Thanks!

Har du många internationella läsare? Vart ifrån är dem?  
-
Ja, ett par stycken och bla från Frankrike, Tyskland, Holland, Ryssland, Norge, Finland, Danmark, Belgien, Usa mfl.

Hur ser du ut?
-
Som vanligt höll jag på att säga, hehe. Dock förstår väl de som har följt mig i några år nu vad jag menar med det! ;p Lång, blond, blåögd.. Ja, jag vet inte. Så, typ 8D

I understand you are Swedish. Do you have the typical Swedish look; you know, blond with blue eyes or how do you look like?
-
Yes, Im Swedish and the matter of fact I do have the typical "Swedish look", Im natural blond with blue eyes. XD

Vilken stad i Sverige bor du i? Om du inte bor i Stockholm, hur långt därifrån?
-
Västerås, och det är ungefär 10 mil med bil från Sthlm tror jag.

Har du några husdjur?
-
Yes, en katt och en fågel! :)

Fansen har kommit på namn på killarna. Vilket gillar du bäst av följande: Biorg, Billstav, Tomstav, GG, G Boyz, Kau Bros eller Torg?
-
Haha, gillar flera men den absoluta favoriten måste fortfarande vara Torg faktiskt! ;D

Hur gammal är du?
-
18 år, född 1991.

Hur lång är du?
-
Jadu, över 170cm iallafall. Har inte mätt mig på ett tag så jag kan faktiskt inte ge någon specifik siffra. ;p

Vad har du för kroppstyp?
-
Lång och smal.

Är du hel svensk?
-
Ja, haha. Det här var faktiskt en fråga som dök upp många gånger O_O

Var får du veta allt om Tokio Hotel?
-
På hemsidor, bloggar, forum, i tidningar och sånt precis som alla andra fans. Det gäller att veta vart man ska kolla.

What do you think about Tokio Hotels new album "Humanoid"?
-
Amazing! Enough said. Love it! :)

What's your favorit Tokio Hotel song ever and why?
-
The best song they've made of all times must be An Deiner Seite and why? Well, listen to it and there's your answer. XD

Finns det någon låt på "Humanoid" du inte gillar?
-
Tja, jag är inte så stort fan av Phantomrider men däremot går den tyska hem! ;p

Bästa tyska låten på "Humanoid"?
-
Omg. Bra fråga du! Ingen aning faktiskt.

Föredrar du tyska låtar framför engelska eller tvärtom?
-
Det är olika men jag skulle nog säga att på de äldre albumen så är det de tyska och sen nu på "Humanoid" gillar jag flera engelska faktiskt.

Hur många besökare har du på bloggen?
-
Det är alltid olika, det går i perioder alltså men det är alltid minst 500st unika besökare (och nej, jag sitter tänker inte hitta på någon siffra för att få det att låta så mycket mer än vad det egentligen är, det finns ingen anledning att ljuga) iallafall och det är lagom. Sedan ska vi väl inte snacka om antal besök per dag. XD Dock har jag ingen blogg bara för att få så mycket besökare som möjligt som vissa andra utan för att ha någonstans att göra av med all Tokio Hotel info, tankar osv. Dela med mig av mitt intresse liksom. Hur många besökare jag har intresserar mig inte  mycket faktiskt utan jag kör mitt egna race och så det är bara att tuta och köra! ;) Om ingen gillar det, then so be it. 8D

Hur länge har du gillat Tokio Hotel och hur upptäckte du dem?
-
Sedan hösten/vintern 2006 (dock blev jag väldigt beroende av dem 2007) och det var genom internet, andra jag känner som lyssnade på dem då. 

Vad har du för intressen förutom Tokio Hotel?
-
Jag gillar att fotografera mycket, smink, är ganska intresserad av andra världskriget (Förintelsen), fika och umgås med folk och lite såna saker.

Du gillar WW2, va? Ska du besöka såna platser nån dag?
-
Ja, det gör och ska jag. Hade tänkt åka ner till Polen någon dag innan jag dör iallafall för att besöka Auschwitz och lite andra ställen runt om Europa - även i Tyskland.

Who's your favorite guy in Tokio Hotel?
-
It changes all the time but atm it's Bill.

Varför hoppade du av skolan, blev det för jobbigt?
-
Jag har handskas med skolan i flera år nu och under de senaste åren (vad kan det vara, 4 åren kanske..?) så har jag bara lidit över att jag varken har kommit iväg dit eller över att vara där över huvud taget. Skolan har visat sig vara något som inte passar mig så jag tyckte att det var bättre att hoppa av skolan så jag kunde koppla bort stressen/pressen över att vara tvungen att göra något som jag inte mådde bra av. Jag led bara av att behöva handskas med att jag inte kunde gå dit och varför fortsätta utsätta sig för något man lider av? Om jag vill så kan jag gå tillbaka men just nu har jag tagit en paus från skolan.

Vad jobbar/pluggar du med?
-
Just nu gör jag ingenting eftersom jag har hoppat av skolan men jag funderar på en kurs kanske.. Får se.

Har du nått bra tips till folk som inte orkar med skolan? Jag vet att du har hoppat av men om man inte riktigt vet om man ska hoppa av, vad ska man göra? du borde väl ha nått bra tips eller så eftersom du har gått igenom tanken menar jag =) Fortsätt blogga bra ! Det finns förresten en annan blogg som härmar din!
-
Jag förstår vad du menar. Jag ger tipset att kämpa på bra, man märker själv ifall det inte passar en. Hang in there! <3 Tack! Och ja, jag vet att det finns fler än en som härmar.

Brukar du läsa andras bloggar?
-
Jadå, det finns en del jag brukar läsa och det är bloggar som i stort sett inte har något med Tokio Hotel att göra (självklart finns det väl en och annan utländsk Tokio Hotel blogg man läser då och då mest för att man känner personen som har den).

Jag ska på konserten i Göteborg och vill så gärna ta kort med min kamera. Jag har hört att man inte får ha kameror på konserterna, vet du om man får det? Är skit nervös eftersom det är en systemkamera som man inte kan "gömma" eller så. och jag vill ju inte att dom ska ta kameran för mig :/
-
Systemkamera brukar man inte få ta med sig på någon inomhus konsert men digital kan man alltid ta även om det står på biljetten att man inte får. Fråga om du får låna en digitalkamera av någon och sedan är det bara att gömma den. När konserterna väl börjar så brukar vakterna inte ens bry sig och det gör inte killarna själva heller så..

Är de sant att du ska gå ett M&G pass till konserten i Stockholm eller Göteborg?
-
Det återstår väl att se. Om jag skulle det så vore det endast pga att jag hade vunnit och inte fuskat som vissa andra. *host*

Vet du hur man kan få tag på backstage, någon sida du kan tipsa om som lottar ut såna backstagepass?
-
Det kan man bara vinna genom tävlingar (ofta är det tidningar, MTV eller så som ordnar med sånt), dock fuskar ju en del sig fram och det är ju egentligen bara patetiskt, speciellt när man inte gör något för det.

Favoritskådis?
-
Hmm, jag gillar många så jag kan inte ge någon favorit direkt.

Favoritbok?
-
Är inte mycket för böcker, läser aldrig. Jag minns när man satt i skolan och hade läsning under svenska lektionen, då var det till exempel mycket mer spännande att kolla på fåglarna som kvittrade i träden. ;p

Favoritfilm?
-
Oj, ingen aning där heller. Det finns ju så otroligt mycket filmer att välja mellan men en film som jag verkligen rekommenderar är "Hooligans". Fantastisk film och nej, man behöver inte gilla fossingboll för att se den!

Vilket forum är du modd på?
-
THUS.

Vilken Tokio Hotel sida är bäst enligt dig förutom din egen? ;)
-
Det finns många men det bästa forumet jag vet är det jag har hängt på sedan 27/7 2007 och är modd på. ;)

Hur mycket tid per dag spenderar du på bloggen/Tokio Hotel?
-
Det är olika, beror på om jag orkar göra något eller inte men det blir några timmar eftersom jag har en stor del av ett forum att sköta samt så gillar jag att ha kontakt med vänner online som bor i andra länder (TH fans).

Gillar du frukt? Är du vegetarian?
-
Ja, nej.

Hur är du som person?
-
Det är nog en fråga som måste ställas till andra men om jag får säga själv så är jag nog väldigt lätt att prata med, har mycket humor, spontan (när jag känner för det XD), bestämd (jag vet vad jag vill och så), väldigt empatisk (dock bara när det passar mig och det är där bestämdheten kommer in 8D) och ehm.. Jag vet inte riktigt, ganska svårt att svara på det själv som sagt!

Vet du om Tom skriver sina blogginlägg på tyska eller engelska sidan? Eller båda två?
-
Ska jag vara helt ärlig så tror jag inte han skriver sina inlägg alls alla gånger och då menar jag båda språken. En del saker har han säkert skrivit och översatt själv på båda engelska och tyska men att han gör allt själv tvivlar jag lite på.

Nämn några städer du skulle vilja besöka.
-
Paris, Barcelona, Los Angeles, Miami, New York, Milan, Rom, osv.

Nämn några länder du skulle vilja besöka.
-
Det lär väl då bli alla länder där städerna ovan ligger i då antar jag. XD

Are you going to any of the concerts on the Welcome To Humanoid City-tour?
-
Yes, in Sweden though I'd love to go on several, the one in Paris among others.

Vad är din personliga åsikt angående ändringarna killarna har genomgått det senaste året?
-
Förändringar behöver ju som sagt inte alltid vara negativa, det finns några plus men såklart finns det en liten saknad när man till exempel tittar på gamla videor eller lyssnar på äldre låtar. En del fans tycker ju allt är negativt menar jag. Men man tänker liksom tillbaka på hur det var tidigare och visst saknar man den tiden, hur de var som karaktärer osv. Visst har de förändrats alltid men jag vet inte riktigt om jag kan säga att det är på ett dåligt sätt.. Jag är lite delad där, har lite svårt att få ord på mina åsikter i det om jag ska vara ärlig!

Hur många gånger har du träffat Tokio Hotel? (konserter, signeringar osv)
-
I mina drömmar, typ 1 miljon gånger men när vi kommer till verkligheten är det nada, zero, noll..

Vad tycker du om Bills klädstil?
-
Bill är alltid Bill och han vet vad han passar i. En del saker får ju en att få "WTF?! Hur tänkte han nu?" men ändå, det är ju han så jag har inget emot det så länge han är sig själv.

Har Bill och Tom mellannamn eller inte?
-
Inte enligt de själva iallafall.

Är det sant att man bara får köa från kl 07.00 på morgonen när Tokio Hotel kommer till Stockholm?
-
Enligt reglerna i Globen så verkar man inte få köa förrän 07.00 samma dag som spelningen i Sthlm utanför själva arenan, nej. Om man ska campa får man ju självklart göra det men då en bit bort, på en gräsplätt eller liknande.

Om man ser dig i Sthlm eller GBG är det okej att gå fram och hälsa på dig då?
-
Surely, jag bits inte! XD

Har du stå eller sitplats på Sthlm konserten?
-
Ståplats. 

Vad tror du om Bills vikt?
-
Eftersom jag har samma problem som Bill (snabb magsmältning - det är iallafall vad vi vet genom media, han kan ju faktiskt ha en ätstörning som vi inte känner till privat) så vet jag precis hur det är för honom. Folk klagar på att man är så mager hela tiden och säger åt en att äta mer men det är inte så lätt som det låter. Att vara smal och inte kunna gå upp i vikt är precis samma sak för en stor person att försöka gå ner i vikt och inte lyckas. Det är samma sak fast tvärtom, inget är bättre än de andra. Det blir inte bättre av att folk säger till en hur smal man är så hela diskussionen om Bills vikt är egentligen onödig men förhoppningsvis lägger han på sig lite nu tills turnén för javisst, han ÄR smal och det skulle bara göra honom gott. Han får mer energi på scen om han är mer vältränad liksom.

Har du sett några bilder på Gustavs syster eller Georgs föräldrar?
-
Ja.

Vilka artister/band gillar du förutom Tokio Hotel?
-
Jag är en allätare. Allt från Lady Gaga till Metallica.

Håper det er greit at jeg skriver på norsk ;) Hvor gammel er du? Hvorfor bestemte du deg for å lage denne bloggen? Hvor mye tid bruker du på bloggen på en dag? Hvem er favoritten din i TH? Hva annen musikk hører du på? Hvem er heitest -Robert Pattinson eller Taylor Lautner? (random, haha). Favorittsang av TH atm.? (på Humanoid) Favorittsang av andre artister atm.?
-
Det är helt okej! Jag är 18 år. Jag tyckte det vore bra att byta över till bloggen istället för att använda mig av bdb som jag hade tidigare och här behöver man inte vara medlem för att kolla en blogg så det var endast för att göra saker lättare. Min favorit i Tokio Hotel just nu är Bill, det varierar dock hela tiden. Jag lyssnar på allt möjligt, nämnde det ovan. Är lite utav en allätare helt enkelt, lyssnar på i stort sett allt man kan tänka sig! Hmm, jag vet inte XD Robert Pattinson kanske, haha! Favoritlåt på Humanoid.. Jadu, jag kan faktiskt inte svara på den frågan riktigt XD Jag gillar nästan alla låtar lika mycket, svårt att bara välja en.

Nämn ett par smarta ord folk har sagt..
-
"The further back you look, the further forward you can see.", "Read the directions and directly you will be directed in the right direction.", "There is only one thing in life worse than being talked about, and that is not being talked about.", "To the world you may be just one person, but to one person you may be the world." Det finns massor helt enkelt! :)

Gillar du komiker?
-
Självklart gör jag det! Finns inget bättre än folk som kan få en att skratta och sen behöver det ju inte vara komiker heller.

Läser några kändisar din blogg?
-
Haha, det vet man aldrig.

Har du en privat blogg?
-
Nja, inte direkt men en bdb och MySpace.

Om man läser din blogg, får man reda på allt det senaste och så som händer killarna, alltså så att man inte "missar" något?
-
Jag kan säga såhär att allt som är nytt kommer du garanterat inte missa men såklart finns det ju tidningar och sånt som upprepar gammal fakta, saker vi redan vet hela tiden så det händer ofta att jag skippar att lägga ut det. Jag menar, vi vet ju ändå redan om det så varför lägga ut det ytterligare en gång? 8D

Brukar du titta på CSI? Vilket av de tre programmen är bäst: CSI NY, CSI Las Vegas, CSI Miami?
-
Det lutar mellan CSI New York och CSI Miami, kan inte bestämma mig.

Kan du lägga upp en bild på dig?
-
Någon gång kanske. ;p 

Vad är det gulligaste med Bill? 
-
 En av de gulligaste sakerna måste ha varit när han skulle uttala sitt namn förut. Han glömde liksom bort i:et så det blev Bll istället för Bill. XD Det hände inte alla gånger såklart men ibland. ;)

Vem av killarna är mest lik dig i sättet i Tokio Hotel?
-
Det vet jag ju inte, det vet väl ingen av oss eftersom de bara visar det de vill att vi ska se dvs deras image. Om jag lärde känna dem personligen, hur de verkligen är, någon dag så kan jag svara bättre 8D Men rent av imagen så vet jag faktiskt inte.

Hur kommer det sig att du har blivit så bra vän med de som är Tokio Hotel "närmast"?
-
Lol, whot? Du menar folk som är officiella nu eller..? Som har fansidor och forum (admins)? Tja, det gäller väl att söka sig kontakter och sen är ju alla Tokio Hotel fans som en enda stor familj så det är svårt att INTE lära känna någon egentligen.

Du berättar väl om tävlingen för Meet & Greet när Tokio Hotel spelar i Stockholm och Göteborg? Vill helst inte missa chansen att vinna!! :3
-
Självklart gör jag det. <3

Hänger du på THF?
-
Nej, håller mig borta från svenska sidor. Trivs bra på andra ställen, utländska sidor och dessutom kan man öva upp sin engelska på det sättet också. :)

Hur många posters har du i ditt rum på Tokio Hotel?
-
Inte så många alls på väggarna men jag har flera undanstoppade. Jag har faktiskt inte räknat men det lär ju vara en del, heh. XD

Gillar du fortfarande Lady Gaga? Jag har följt dig på bdb, haha. Och hmm, vet du någon om killarna kommer ha signering i Sverige när de ändå är här?
-
I sure do. De kommer inte ha någon signering i Sverige, inget är inbokat.

Vilket är ditt bästa minne?
-
Haha, det där är ju lite av en "Vilket kom först, hönan eller ägget?"-fråga. Jag är människa, självklart har jag massa minnen och det är aningen svårt att bara välja ett. ;p

Nämn ett roligt skolminne?!
-
Det måste ha varit när jag och Malin skulle baka bröd på hemkunskapen i 8an. Vi hade fixat ihop degen och lagt det på plåten, satt på allt som behövdes sättas på för att brödet skulle bli klart (trodde vi!). När det hade gått sisådär en halvtimme så undrade vi varför inget hände och stod där som två blondiner (det roliga var ju att vi båda två är äkta blondiner också) och fattade ingenting. Efter ett tags stirrande på spisen kom vi på att vi bara hade satt på temperaturen på ugnen och inte själva ugnen. XD

Have you ever been in Germany?
-
Not yet, no.

Har du någonsin blivit igenkänd? T.ex på stan osv. Att folk frågat om det är "du", typ? 
-
Ibland. Det händer att folk vet vem jag är och frågar eller tar smygkort. ;p

Går du i nån sport, dans eller så?
-
Nix, inte nu däremot gick jag i dans när jag var runt 6-7 år kanske.  

Spelar du något instrument?
-
Nej, det gör jag inte. 

Finns det några uppgifter på hur gammal är Bill och Toms mamma är?
-
Hon är runt 40+.

Hur upptäckte du Tokio Hotel? Vad var det som du fastnade för?
-
Genom internet och vänner. Hur unika dem var, och Bills utseende/röst faktiskt.

Vad vill du jobba med i framtiden?
-
Jag vet inte men jag är intresserad av att fotografera så kanske något sånt.

Köper du Tokio Hotels skivor eller laddar du ner?
-
Köper.

Har stalkergänget någon blogg eller community på livejournal eller något?
-
Det finns många stalkergäng och allihopa har bloggar så vitt jag vet.  

Vet du vad som har bestämts vad vi ska göra vid konserterna i Sverige? Sån där fanaction alltså...
-
Det håller på att planeras just nu. Det är den officiella fancluben och street teamet som kommer överrens om något as we speak. Förhoppningsvis är det något bra och något de kan berätta snart!

Hur tror du att TH killarna är egentligen lixom privat? och tror du att dom är som dom visar sig vara?
-
Helt annorlunda, ingen tvekan om det. De visar bara det som de vill att vi ska se, de har en image som band.

Vad är det som du mest stör dig på?
-
Massor av saker. Allt från försenade bussar till äldre människor som bestämmer sig för att stanna mitt i ingången någonstans, blockera hela vägen och tänka tillbaka på livet när en annan är skit stressad och måste komma förbi. Normala saker skulle jag tro! ;p

Vem i Tokio Hotel ogillar du mest (om du måste välja någon)? Svår fråga, jag vet!
-
Det är faktiskt en lätt fråga: Ingen. Gillar dem allihopa lika mycket.

Nämn ett bra minne och har du någon dålig vana/noja?
-
En sak som jag sent kommer att glömma var när jag och Moa hade varit nere på en marknad nere på stan (sommaren 2006) och vi knallade upp mot stan igen, satte oss ner på en bänk och snackade, tog lite kort och sådär. Det var en tyst, stilla och lugn sommarkväll. Svalt ute och skönt, ni vet? Bara vi två satt där ute och småpratade, ingen cyklade förbi eller så och helt plötsligt från ingenstans hör vi världens jävla vrål! Vi tittade på varandra helt chockade "vad fan var det där?" och ja, ni vet. Sedan brast vi ut i gapskratt för det var så komiskt liksom. Det gick från helt knäpptyst till skrik, musik och massa liv. Det var Sverige som gjorde mål i fotboll! XD Det låter säkert inte roligt alls nu när ni läser det här men det var en sån där sjukt rolig grej som var rolig just för stunden. Och en ovana.. Ja, de här typiska grejerna antar jag: jag kan inte ta första skivan av brödet ifall det är rostbröd eller nåt sånt eftersom de första är alldeles för små så jag måste gräva mig in lite. Jag måste alltid hyvla några skivor ost innan jag tar några skivor och lägger på mackan om den är helt ny XD Och eh.. Jo, juste. Jag tycker "bara" om apelsin om jag skär den i bitar, inte om jag skalar den och äter klyftor. Jag vet att det låter helt sjukt för det är ju inte så att det smakar annorlunda men det är ett mysigt minne jag har sen jag gick på lekis då vi alla satt i en ring på mattan och åt apelsinskivor. XD

Vem är den snällaste personen du känner?
-
Min farmor tror jag. Hon är helt fantastisk på alla sätt och vis! :)

Läste på din MySpace att folk med humor är viktigt i ditt liv. Har du förmågan att göra andra glada när de är nedstämda?
-
Ja, det skulle jag tro. Jag är iallafall en väldigt glad person av mig själv så..

Blir eller är du lätt deprimerad?
-
Nej, haha.

Favorit årstid?
-
Det finns något jag gillar med varje årstid.

Samlar du på nått?
-
Hmm, nej.

Har du syskon? 
-
Ja, en halvsyster och en storebror.

Gillar du kändisskvaller?
-
Självklart! ;D

Har du någon favoritglass? Vilken smak gillar du att ha i bägare/strut?
-
Päron, apelsin, jordgubb, banan... 

Har du körkort?
-
Nej.

Vad tycker du om TH fans överlag? Vissa kan ju vara helt galna och bråka med varandra men vad har du själv upplevt?
-
Sant som du säger, en del kan vara helt.. *shakes head* Man önskar alla kunde komma överrens för vi har ju ändå minst ett intresse vi delar men tyvärr är det inte så. Jag har fått helt fantastiska vänner tack vare Tokio Hotel, både i Sverige och i andra länder världen över och det är något jag är väldigt tacksam för. Tokio Hotel har hjälpt mig väldigt mycket på den fronten faktiskt!

Vad är ditt favoritgodis?
-
Jag är en riktig sucker för lakrits! Balkar, djungelvrål...

Vad tycker du om Tokio Hotels team, alla som jobbar omkring dom?
-
Helt okej. De har ett fantastiskt team omkring dem måste jag säga. De har tagit väl hand om dem under åren! :)

Tycker du det ska bli kul och träffa andra Tokio Hotel fans i mars?
-
Javisst, det blir nog så bra så.

Hur tror du att svenska Tokio Hotel fans beter sig på en Tokio Hotel konsert?
-
Ingen aning, det har väl mer med personligheten att göra men vi får väl se ;)

Tror du många kommer campa ute?
-
Betydligt färre än som sänger det faktiskt. Det brukar väl oftast bli hälften av alla som säger det så..

Choklad eller lakrits
Klänning eller kjol?
Surt eller salt?
Chips eller godis
Popcorn eller chips?
Bio eller hemmamys
Sommarlov eller jullov?
Kött eller fisk? 
Coca Cola eller Fanta?
Glass eller godis
Sommar eller vinter?
Katt eller hund?
---
Eftersom jag svarade på era frågor så har jag en liten fråga till er:
Vad var eran första tanke när ni såg den här bilden? XD

---
Btw, kolla in den här:

..bara för att! XD

Nu ska jag gå och lägga mig. Schlaf schön alla som stannar uppe längre! ♥


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

LOOOOOOOOOL



"mogna män på 7-8 jordsnurr..." och smileyn längst ner, omg! XDDD



Fin bild på Natalie föresten! Vart är den från? Shit, du har fler läsare än jag trodde XDDD Men dt står ju "minst 500st" så dt kan ju betyda 1000/dag XDDDD Aja jag gillar din blogg. Är en stolt öäsare XDDD

2010-01-06 @ 03:46:58
URL: http://blogg.se
Postat av: Elisabeth

föresten, vad är dt första man gör när man inte har skola elr jobb om dagarna ?

2010-01-06 @ 03:47:25
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Som jag sa, jag är trött! ;) XD



Bilden på Natalie är från Berlin, 22/11. Awh, tack så mycket! :) Det uppskattas alltid med underbara läsare. Hehe, det första man gör när man inte har skola ivarjefall är att vända på dygnet. Varför du tror du att jag fortfarande är uppe? 8D Ska gå och sova strax.. <3

2010-01-06 @ 03:51:00
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Maja

Första tanken var? "Jag fattar inte?" Men sen såg jag en tunga och en "korv". HAHAH X3

2010-01-06 @ 08:46:07
URL: http://choudoii.blogg.se/
Postat av: Zarah

Hamburgs fanaktion.

Kan du tyska, eller ska jag hjälpa till att översätta?



http://fanaktionhamburg.myblog.de/fanaktionhamburg/page/1899702/Aktionen

2010-01-06 @ 10:33:10
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: mirre

true, you gotta love Nat! <3

2010-01-06 @ 11:52:27
URL: http://mtv.se/mirre
Postat av: mirre

btw, kan du länka till en större bild på Nat, den du postade!?

2010-01-06 @ 11:52:57
URL: http://mtv.se/mirre
Postat av: Sofie aka haenniTH

Haha. skön du e. XD

<3

2010-01-06 @ 12:26:24
Postat av: Zelliii

2010-01-06 @ 12:50:55
URL: http://www.t
Postat av: Zelliii

Allt bra med dig?

Besök gärna min blogg om du har lite tid över.

Den är LÄSVÄRD! Kraam på dej!

2010-01-06 @ 12:51:16
URL: http://www.tittahiit.devote.se
Postat av: Mathilda

HAHA, asså. Sitter och småfnittrar till smileyn, haha!



Och ja.. bilden längst ner. Innan jag läste din kommentar så trodde jag bilden var en reklam eller något, å då tänkte jag "Nemen, vad är det här för pervig reklam?!" hahaha XD

2010-01-06 @ 13:00:21
URL: http://riotferm.blogg.se/
Postat av: Emma

´hahaha Elina gud vilken bild.. När jag ser den där bilden tänker jag på Tom hahaha xD En liknande bild fast utan texten var på en stor skyllt när jag var i Berlin på förintelseresa i höstas, men tänker direkt på Tom haha

2010-01-06 @ 13:12:45
Postat av: Alison

Hahahaha! Måste säga att sista bilden fick mig att tänka på något bra annat än korv med bröd, kan jag säga. Ehehehe pervo



Förstår visserligen inte hur man inte kan gilla phantomrider, även om jag också föredrar den tyska ;o Nåja, smaken är som baken! (värst vad jag pratar om perversa saker hela tiden.)



Kul med en frågestund, typiskt att jag missade den bara :o Skulle ju helt klart fråga vad du gör med gubbarna som stannar i dörröppningarna... Hihihih!

Stora kramar Alleballe<3

2010-01-06 @ 13:21:15
URL: http://aliiison.blogg.se.
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Mirre

Klart jag har, jag har mitt egna lilla förråd med bilder på henne. XD Jag har redan lagt ut bilden (den är i super HQ med Bill) från den dagen med både nedladdningslänkar och uppladdningslänkar så man ser bilden direkt! :) Guess you missed it..

2010-01-06 @ 15:32:45
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah pervo bild ju xD

2010-01-06 @ 15:39:15
URL: http://hadiley.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag tänkte på korv och ketchup när jag såg bilden...



Eller nej, det gjorde jag faktiskt absolut inte! ;-P Mer på en tunga och ja, hm... He he!

2010-01-06 @ 16:00:21
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tänkte på Toms paintball gun ;P if u know what I mean

2010-01-06 @ 16:40:42
Postat av: emmelie

skrollade ner ganska långsamt så såg bara en ketchupflaska först, reagerade mest som "wtf" innan jag såg resten x')

2010-01-08 @ 13:18:13
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0