MTV TRL. Catania, Italien - 16/7 2010 ~2






Kommentarer
Postat av: S.

Ohohoh, I see someone I like there =D Natta <3 she´s such a sweet woman!!

2010-07-17 @ 08:43:54
Postat av: Anonym

Innan jag drar iväg med familjen till Grekland (mot Arlanda ;)) haha) måste jag bara kommentera: BILLS SEPTUM <33333333 Det ser mkt bättre ut än jag trodde de skulle göra! Är glad han har bara en liten ring. Men jag tror , när han byter ut den där jag tror han gör nog de någon gång hehe, att fansen kommer " freak out " när de händer =D

2010-07-17 @ 08:50:42
URL: http://tokiohotelfans.se
Postat av: Louise

Men åh, man ser ju knappt hans septum. Det var lite av en lättnad :))) Eller det som syns är väl fint, allt klär såklart Bill, men jag trodde att det skulle bli en stor piercing, och att det skulle förstöra lite av hans underbara ansikte, som att det skulle ta bort strålkastarljuset lite om ni fattar vad jag menar. Men det var ju jättefint! :DD

2010-07-17 @ 09:00:41
URL: http://louisebhult.blogg.se/
Postat av: Siri

Bill gör typ likadant med munnen/tungan som på hans tröja på den 7:de bilden xD

2010-07-17 @ 13:28:51

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0