[Planet-beruf.de]: Resande stjärnor


Resande stjärnor
Tom och Bill Kaulitz gillar bilar med mycket hästkrafter! Så de är fortfarande normala killar - trots att de fascinerar hela världen och turnérar alla kontinenter...

Har ni ett eget plan när ni flyger till konserter eller använder ni "normala" passagerarplan?
Bill Kaulitz:
Vi hyr endast ett eget plan om det inte finns ett annat sätt eller ifall det inte finns något non-stop flyg. Men vi gillar inte precis att flyga...oavsett om det är privat eller med passagerarplan!

Med vad skulle ni hellre transporteras med?
Tom Kaulitz:
Vi allihopa gillar verkligen bilar och älskar att köra med dem. Jag personligen behöver alltid mycket hästkrafter och kör fort där det är tillåtet! Självklart håller jag mig till trafikreglerna eftersom det sista jag vill är att vara med om en olycka.

Vilken har varit eran längsta resa? Vad imponerade er mest?
Bill Kaulitz:
Turnérna genom Europa och Amerika var de längsta resorna. Då reste vi tusentals kilometer och mer. Varje ställe vi stannade på är speciellt på sitt eget sätt. Nyligen var vi i Asien för en guldskiva och några intervjuer. Det var väldigt imponerande och det har än så länge varit våran längsta resa.


Engelsk översättning: Mirjam. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Bilderna är tagna av Sebastian Steffens. =)


Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0