Rykten: Nya singeln på VIVA & Bills flickvän?

Enligt Larissa (har ingen aning om vem det är men tydligen ett Tokio Hotel fan och en modell, enligt henne själv) så ska Tokio Hotel presentera sin nya singel om tre veckor på VIVA (blogginlägget var utlagt den 7/7 2010) och sedan står det att det går rykten på VIVA att Bill har en flickvän - en rysk modell med långt svart hår. Larissa tackar T. från VIVA för informationen - en som jobbar där alltså. Vi får väl se om något av det här stämmer inom kort I guess! 8D Ni kan iallafall se henne här tillsammans med Bill, Tom och andra tyska kändisar.

Kommentarer
Postat av: ida

hmm.. hon säger att bills flickvän är modell och svarthårig = som hon själv? ;) haha den har vi sett förr stumpan! =D menmen, vi får väll vänta och se antar jag =D



men kul om dom ska presentera sin nya singel på viva i alla fall ;)

2010-07-11 @ 11:52:10
Postat av: victoria.

okej, säger som ida. som hon själv då eller?

men skulle det vara sant är jag glad för honom, han har ju verkat lite desperat där ett tag ;)

2010-07-11 @ 12:12:38
Postat av: Anonym

vad tror du om flickvänsryktena elina?

2010-07-11 @ 12:20:33
Postat av: emma

wow haha xD

det var ju ett intressant rykte.

Coolt att hon där Larissa har träffat så många tyska kändisar också ju. OwO

Haha. Shin från Cinema Bizarre (första bilden där) och så. Najjs Najjs.

Haha x3

2010-07-11 @ 12:34:45
URL: http://glamorousmysterious.blogg.se/
Postat av: SONJA.

Jag tvivlar ju mer på ryktet om singeln än den om flickvännen....

2010-07-11 @ 13:00:09
URL: http://sonjabyme.blogspot.com
Postat av: Anonym

bull, som vanligt. haha

2010-07-11 @ 16:29:36
Postat av: eli_NORWAY

Elina, can you please remind the readers of this blog to vote on SPIN? We only need 150 votes to win "Best live act" now! This is such an important voting :D



http://www.spin.com/spin25/readers-poll-spin-25

2010-07-11 @ 16:42:30
Postat av: Bea

Skulle bli rickigt glad för Bills skull om filckvännsryckerna är sanna:)

2010-07-11 @ 17:32:33
URL: http://www.bea-carro.blogspot.com
Postat av: tokio

jag vet inte vad jag ska säga jag älskar Bill så mkt så jag skulle bli jätte ledsen om han fick en flickvän samtidigt som jag skulle bli super glad för hans skull för egentligen så vill jag ju inget annat än att han ska må bra.



Men var skulle han ha träffat en rysk modell? jag tror inte detta rykte är sant men är säker på att han träffar nån snart!

2010-07-11 @ 19:12:01
URL: http://thejewellerybaker.se
Postat av: Vanja

OHHHH!!! HOPPAS HAN HAR FLICKVÄN :D:D:D:D AWW!!!! SÅ KUL ISÅFALL!

2010-07-11 @ 19:13:26
URL: http://kickassforme.blogg.se/
Postat av: Sofie

Flickvänsrykten kommer väll uppskattningsvis nya varannan vecka känns det som ibland..

Inte för att det hör hit men måste dela med mig:GRRRRR JAG HATAR SPANIEN!!!!!! Fan holländare är ju mycket fräschare!

2010-07-11 @ 23:18:06
Postat av: Milla

Nå er det jo sånn at hver gang noen i bandet blir sett med ei jente, så tror alle at de har fått seg kjæreste.

2010-07-13 @ 23:24:17

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0