De Bravo #23/2010


Gossip to go
Vad Bravo-Reporten Sascha Wernicke borde ha hållt hemligt... Stackars Tokio Hotel-Georg [23]! Medan han turnérade genom Asien med sitt band, åt han förmodligen fel mat. Resultat: Ont i magen och en lååååååååååååååång dejt med toaletten. Ville någon elak människa förgifta honom? "Jag är inte van vid maten där! Så min mage började låta", berättade han för mig. Puh! Men nästa gång är det bäst att du tar med dig hemmagjorda mackor!

Bilden på Bill:
Grattis! Tokio Hotel blev prisade som "Best Live Act"! Men vad är det här?! Comet-priset flyter magiskt i frontmannen Bills [20] hand!

Pratbubblan:
"Woah! Jag har en magisk kristallkula! Jag ska ta med den hem."


Engelsk översättning: Loren. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.


Kommentarer
Postat av: Maja

OMG! säg att det är en affisch för en gång skull, snälla? :DDD

2010-06-01 @ 20:13:26
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det är en poster, ja! ;)

2010-06-01 @ 20:15:09
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

varfor har ingen journalist fragat bill om kim paradise?

2010-06-01 @ 20:16:26
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Men lol. Varför skulle de? Bara en del fans som tror på henne, vilket är dumt för hon ljuger ändå, och det är bara fans som känner till henne. Allt fans snackar om kommer inte ut i media även om många journaliser snokar omkring på TH forum och sånt. En del journalister har faktiskt något innanför pannbenet och vet vad som är viktigt och inte, XD Och ja, realistiskt och inte såklart.

2010-06-01 @ 20:22:04
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Tanya

kim paradise ??

2010-06-01 @ 20:38:20
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det är en tjej som bor i Filippinerna som säger sig vara ihop med Bill. Hon började lägga ut "bevis" på att de skulle vara tillsammans samtidigt som MTV EMA förra året. Hon tog en bild på sig själv eller nåt på samma ställe som Bill stod och ringade in skylten i bakrunden och det var ett bevis på att de dejtade, enligt henne. XD Hon säger dock att hon bor i Hamburg, men hennes IP-nummer säger att hon använder en dator i Filippinerna + att hennes engelska inte är så bra.

2010-06-01 @ 21:00:06
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Tanya

hahha okej XD ja jag letade upp på THF om henne men men... fans... xD

2010-06-01 @ 21:12:37
Postat av: Anonym

hon har varit ihop med bruno mars och han sa att hon e en tysk model...

2010-06-01 @ 21:25:32
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Really? Då kanske detta TH fan använder hennes namn då? :p Ingen aning, bryr mig inte så mycket heller..

2010-06-01 @ 22:12:58
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Sabina

jag är ett fan av Bruno Mars och han har inte dejtat nån Kim Paradise så vitt jag vet. har lyssnat på hans musik sjukt länge. det var en tjej på THF som sa att hon hade hittat "Kim Paradises" Ip på Twitter, antar att du Elina fick det där ifrån.. Kim Paradise är en fejktjej bara, inget att bry sig om.. bara ett TH fan som ville hitta på ett rykte förut, big deal det händer hela tiden..

2010-06-01 @ 22:18:05
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Om hon var medlem på THF vet jag inte, men det var ett svenskt fan som skrev ut det ja. =)

2010-06-01 @ 22:20:26
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Sabina

okej, tror jag vet vem du menar iallafall och hon 'r medlem på THF..

2010-06-01 @ 22:24:46

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0