Seventeen - Juli 2010 (Singapore)


Intervju med Tokio Hotel
Vi snackade några minuter med tvillingbröderna Bill och Tom från det tyska rockpop-bandet. De var nyligen här för Audi Fashion Festival.

Ni gick nyligen på catwalken för Dsquared2. Är ni intresserade av att bli modedesignare någon gång?
Bill:
Det här har alltid varit en dröm för oss, och nu när vi är musiker får vi så mycket chanser att kunna jobba med fantastiska fotografer och designare. Det vore en dröm för mig att designa mina egna saker. Inför den senaste turnén designade jag lite av mina egna kläder också.

Förutom era frisyrer, kan ni berätta vad som skiljer er två?
Bill:
Tom är mer seriös, han är mer affärsmannen av oss. Men vi är som en person. Vi såg likadana ut under våra sex första år eftersom våra föräldrar gav oss likadana tshirts! Efter det bestämde vi att vi ville se olika ut.

Har ni hanterat med Tokio Hotels succé? Har det varit galet?
Bill:
Det var väldigt konstigt under de första fem åren. Vi kunde inte gå ut på gatorna i Europa längre helt ensamma eller hänga med vänner och familjen på samma sätt. Vi har också gett upp mycket saker, men det har det varit värt eftersom vi verkligen vill vara musiker.

Hur lång tid tar det för dig att bli klar på morgonen?
Bill:
[skrattar] Du vet, med håret...
Tom: [avbryter] ..tio timmar!
Bill: Jag övar mycket eftersom jag gör det varje dag så nu tar det omkring 15 min. Man måste ha mycket oborstat hår för att få en sån här hög volym på det - jag borstar inte mitt hår så ofta och använder mycket hårsprej.

Vad tycker ni om Singapore?
Bill:
Vi är imponerade. Det är första gången vi är här för oss, och ingen berättade för oss hur vackert Singapore är! Det finns en jungel här och härligt väder - i Tyskland är det bara kallt! Vi planerar att ta hit hela konsertproduktionen och slutligen göra en turné, förhoppningsvis! Det skulle vara häftigt att få göra en hel turné i Asien och visa er våran Humaoid City och outfits.
Bild: Cindy. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0