StarTwo 21/6 2010 - (Malaysia)


Gjort för ett upplopp

Ytterligare en runda av Tokio Hotel plus Katy Perry och Wonder Girls för MTV World Stage nästa månad.

Tokio Hotel igen, frågar du? Det kan du ge dig på. Det tyska glamrock bandet, som gjorde en promospelning i Malaysia tidigt förra månaden, återvänder i stan för att delta i den internationella musikshowen MTV World Stage.

Plats och datum? Det är vid Sunway Lagoon Resort i Petaling Jaya den 31 juli. Markera i kalendern.

Spänningen är definitivt lika hög som Bill Kaulitz tuppkam och detta tonårsupploppet som leder rockgruppen för kommande upplaga av MTV World Stage här - speciellt med den supersexiga amerikanska sångerskan Katy Perry och den heta sydkoreanska tjejgruppen Wonder Girls på plats. [...] Tokio Hotel, som beräknas öppna showen, kommer att vara namnet alla snackar om (från Facebook till Twitter och mer) medan Katy Perry och Wonder Girls kommer att göra sina livedebuts här.

"Det finns inget som fansens energi då de njuter av livemusik från några av världens mest populära artister. Det är vad MTV World Stage live i Malaysia handlar om", säger Indra Suharjono som är VD på MTV i norra och sydöstra Asien. MTV World Stage live i Malaysia 2010 förutser en publik på över 15.000 fans. Ni kan täva om pass på worldstage.mtvasia.com från och med nu fram tills den 17 juli 2010.
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej hej, jag ville bara säga att jag älskar din blogg du gör ett skitbra jobb!! Älskar tokio hotel, så din blogg är som himmelriket för mig!:)

2010-06-21 @ 20:02:51
URL: http://Www.Bea-Carro.blogspot.com
Postat av: Leila

hallå, kanske inte rätt ställe men min data är så seg så jag orkar inte öppna mejlen osv. tänkte bara länka denna bilden till er mods: http://25.media.tumblr.com/tumblr_l4at1rw7hd1qa9og6o1_500.jpg



hahah alltså.. ganska kul! ;)

2010-06-21 @ 21:23:49
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bea

Hej! Aww, tack så jättemycket! Glad att du gillar min blogg även om det inte finns så mycket nyheter för tillfället :p



Leila

Hej! Jag har redan lagt ut den artikeln för länge sen, men tack ändå! =)

2010-06-21 @ 22:54:39
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: jessica

jag fattar inte hur man ska göra om man ska tävla för att vinna pass till MTV world stage :o

2010-06-22 @ 16:57:40
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Du bor i fel land, du måste bo i något av de asiatiska länderna för att kunna delta. Q_Q

2010-06-22 @ 18:03:24
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: jessica

men åh bajs då. hahahah :(

2010-06-23 @ 02:28:39

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0