(m&g) Belgrad, Serbien - 28/3 2010



Kommentarer
Postat av: Sabina

OMG! <333333 va fina bilder :D hoppas på mer :) tack för en bra blog gom TH

2010-03-29 @ 17:18:10
URL: http://bilddagboken.se
Postat av: M I K A E L A

hallå :)

jag har gjort två wallpapers så jag tänkte att du kanske kunde lägga upp dem här, ifall någon annan också vill ha dem ;)



http://i42.tinypic.com/kd8pra.jpg

http://i41.tinypic.com/8xk7jt.jpg



2010-03-29 @ 17:21:53
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Väldigt fina! Kan lägga upp dem senare :D

2010-03-29 @ 17:23:32
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Vanja

Håller absolut med dig där! Det enda jag tycker är synd är att många tidningar sågar dem och jag blir så jävla AHH.. Samtidigt är jag lite förvånad över att det inte säljer slut i t.ex Frankrike. Jag blir nästan upprörd över det, vet inte varför. Antar att jag är typ orolig att dem ska tycka turnen floppat och inte komma till Sverige/Skandinavien mer.. Löjligt jag vet xD Och sen blir jag irriterad över hur många fans det verkar vara som har "gett upp" på TH, bara för några inställda konserter och att albumet var annorlunda och dem med.. Det är seriöst, DUMT!

2010-03-29 @ 17:59:21
URL: http://kickassforme.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Fast du vet väl varför de har förlorat så mycket fans va? Dels för det med Usa 2008, när de ställde in konserter här i Europa och sket i att ge oss nya datum och drog till Usa istället och gav nya konserter där (vi var ett av de länder som fick vänta i 2 år) OCH deras attityder har förändrats. Många har sett hur dem är personligen, privat och säger att det inte finns något att beundra, att vara fans till. Jag klandrar ingen för det, killarna har förändrats och den som säger annat är inte helt som den ska i skallen. Inte bara bandet har förändrats, men VI har förändrats också pga deras förändring. 8D Aja, men så länge de har fans som stöttar dem så är det ingen fara! :) De har miljontals fans världen över, visserligen inte lika många kvar i Europa mer men ändå väldigt mycket fans. De vet ju om själva att de har förlorat fans, så det är ingen hemlighet på något sätt liksom.



En sak man alltid ska göra på såna här röst-grejer (som Comet Awards, EMA, VMA osv) är att rösta satan för det är det dem kollar sen - vartifrån de flesta rösterna kommer, de länder som har mycket röster har störst chans att få hit/dit dem! :) Jag är inte alls orolig över att de inte kommer hit mer, jag tror definitivt de kommer tillbaka. När är dock en annan sak, XD 10 år kanske, haha. Nej, skojar bara men jag är inte ett dugg orolig över det iallafall. Det gäller att uppmärksamma dem om att vi stöttar dem här osv, att vi finns här och det gör vi ju :D

2010-03-29 @ 18:21:39
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: alexandra.

vad menar du med att de som har träffat dom personligen inte tycker att det finns något att se upp till ? Eller vad har du hört om hur dom är privat ? :)

2010-03-29 @ 18:41:17
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Vi alla vet ju att så som de är i bandet är en image, de är helt annorlunda i verkligheten. Själv har jag aldrig träffat dem så, så jag kan ju inte säga men fans och stalkers vet. Jag har sett videor som bevisar vilket humör Tom har till exempel, sjujävla hett temperament. Men vem vet, det kanske bara var just den dagen? Om inte så styrker det ju bara ännu mer att han har ärvt det ifrån Simone. Jag brukar läsa stalkers bloggar och sånt (stalka stalkerna med andra ord, hehe) och gör man det får man reda på saker som man inte alltid vill få reda på men man får det ändå + att jag har flera kontakter som var fans/stalkers innan de fick reda på för mycket om dem. Ibland behöver jag inte ens be om info, jag får den bara och det är inte alltid positivt.

2010-03-29 @ 18:44:25
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Arkenfjall!

elina,skulle inte du kunna skicka mig någon av stalkersidorna,inte för att jag är för stalkers,men jag vill gärna läsa vad de skriver om hur killarna är!:)<3

2010-03-29 @ 18:54:03
URL: http://arkenfjall.blogg.se/
Postat av: alexandra.

man vet ju att det är en image som de har i bandet men tom var väl ganska blyg eller ? Men han har kanske hett temperament också.

Men se som var stalkers/fans innan, vad fick de reda på som dom inte gillade osv ? Jag är nyfiken hehe. Är det bara tvillingarna som dom har icke posetiva upplevelser med eller dom andra också ?

Förresten, georgs flickvänn... finns det bilder ? :D

2010-03-29 @ 18:56:02
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Arkenfjäll

Jag ger aldrig ut länkar så, och det är inte för att vara taskig utan för att jag vet att de läser min blogg och för att det kanske inte är så smart att sprida allt. XD



Alexandra

Ja, folk säger att Tom är jätteblyg inför tjejer säger alla som har träffat honom. De har fått reda på en hel del, vad de gör om dagarna, vilka de umgås med osv. Nja, alltså tvillingarna är väl den största måltavlan när det gäller allt. Det är ju dem som står ut mest liksom. Fansen och stalkers likaså paparazzis, media och allt dras ju till Bill mest och Tom hänger ju med i den svängen XD Äh, du fattar vad jag menar! Tvillingarna har det värst, alltså finns det mer privat info om dem än om the Gs. Dessutom så är de flesta mer intresserade av tvillingarna så även om det finns lika mycket privat info om the Gs så "bryr sig" inte folk lika mycket. Det finns bilder på henne, jag har lagt ut en förut men tog bort den. Finns säkert hur mycket som helst egentligen men som sagt, folk är inte lika intresserade av the Gs som tvillingarna och därför sprids det inte.

2010-03-29 @ 19:05:29
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: alexandra.

haha åh, jag har alltid undrat vad tvillingarna gör på dagarna.. ^^ dom verkar ju vara hemskt osociala alltså, den enda av deras vänner som jag har hört om är andreas och det var typ 50 år sedan man läste något om det. Men de som förföljer dem vet alltså vad de gör på dagarna.. Berätta vad du vet heheh..

2010-03-29 @ 19:14:29
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Osociala är väl egentligen precis vad de är, förutom vid speciella tillfällen men då brukar jag ju oftast hitta bilder och lägga ut förutom om någon familjemedlem/vän/släkting av något slag är med eller om deras hus syns i bakrunden. De lägger jag aldrig ut. Andreas är ofta hos dem, de är ofta hos Andreas - därför tror alla att Bill och han är tillsammans för att de är med varandra "för ofta" enligt fans/stalkers som håller koll på deras hus och dem. XD Hur kan man träffa sin vän "för ofta" undrar jag?! Haha. Alltså ibland är de ute och åker till vissa ställen (ställen som inte alltid är så positiva kanske - så vitt jag vet/har hört och läst - och ställen som vanliga restauranger, deras studio och sånt), ibland är dem på fester, ute och går med sina hundar, yadayadayada. Har man tur får man bilder och videor, eller så får man bara en liten review av vad vissa har vittnat till! Ofta sitter dem väl bara hemma antar jag, går ut med hundarna då och då, ute och kastar sopor, åker till studion - så har flera av deras dagar sett ut så som jag vet ;p Och nej, jag har inte varit i Tyskland själv och stalkat dem. Det här är ren info ifrån andra som har gjort det.

2010-03-29 @ 19:25:28
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: alexandra.

förstår att du inte är en stalker haha men du har ju kontakt med vissa så du får ju reda på en hel del info :) Men inte så posetiva ställen ? tell me more haha.

Känns som om jag frågar massa nu men jag är nyfiken^^

2010-03-29 @ 19:29:05
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Att de går till horor och sånt, men jag har inte sett något bevis på det så man vet ju aldrig ;p En sak man ska komma ihåg är att de delar långt ifrån med sig av allt de vet, alla sina bilder och videor. Bara en liten del av allt kommer ut ifrån dem, och inget ifrån killarna själva. Utan stalkers skulle vi inte fått reda på att killarna hade nya frillor till exempel, så all info är ju inte "dålig" bara för att det är ifrån stalkers heller :) Dock tycker ju en del det >_< Det finns så mycket saker som kan ha skett som man inte ens vill veta, jag vill inte veta en del saker som jag vet men jag har fått reda på det ändå utan att jag har frågat >_< Aja, hehe.. We don't know them personally, but we do know them through their bandimages which is so NOT the same thing. XD

2010-03-29 @ 19:33:39
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: alexandra.

alltså deras bandimage är frustrerande, de säger saker i intervjuver osv och verkar hur gulliga som helst och sen kommer något annat fram som man som du säger inte vill veta .. ^^

Jag har hört det där om att de har gått till horor och sånnt tidigare men endå, ganska hemskt om dom gör sådant även om det är lagligt i tyskland >_< haha.

Är det mer sådana saker som de gör eller är det det som du har fått reda på. Eller som du inte ville veta med fick reda på.?

Dom verkar ju vara ganska normala eller vad man ska säga, men du vet ju lite mer så vad tror du ? :)

2010-03-29 @ 19:38:31
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det är inte så att de inte är helt olika privat och på jobbet, utan de är bara inte så oskyldiga som de verkar. Speciellt inte Bill XD Jag vet, jag undviker helst att berätta saker jag har fått reda på för att det är saker man inte vill veta. Men väljer hellre att inte tänka på det för det känns mycket bättre då, även om det kanske inte är sant 8D Försök att inte tänka på det så mycket, det finns inga bevis ute som säger att det är sant liksom. Fans/stalkers kan ju koka ihop vad som helst och få alla att tro på det bara för att, låt oss säga, Bill gav dem fingret utanför affären eller något annat som gjorde dem arga just den dagen. Alla som har träffat dem säger att de är jättetrevliga och prata med osv, jag är säker på att dem är lika så sätt privat. Men vi måste också komma ihåg att deras management gav dem en image när de började, alla band och artister har det (tex: Bill är den oskyldiga som inte har haft sex, Tom är playern). De är lika mycket människor som vi är, dvs lika kapabla att göra vad som helst som vi är. Klart det finns och kommer att finnas saker vi inte gillar med dem, beslut som de tar till exempel i livet och det får man väl leva med och försöka koppla bort XD En av grejerna jag blev väldigt besviken på Tom med, som jag fortfarande är besviken på när det gäller han, är när han slog Perrine. Det var fel på många sätt. Jag stöttar inte DET beslutet han tog, men jag stöttar inte heller vad tjejerna gjorde och fortfarande gör mot familjen Kaulitz. Att slå en tjej är fel, i självförsvar är en grej men det var knappast självförsvar. Han vet nog om att han gjorde fel också, annars hade han inte stuckit därifrån. En oskyldig man flyr inte, vettu! ;)

2010-03-29 @ 20:00:45
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Jenny

En grej jag aldrig kommer gilla med Tom är hans sätt att prata om tjejer. Som i Humanoid City intervjun då han säger att han ska betala tjejen efter sex och sen skicka över henne till Georg. Vad är det för vidrig syn att ha till sina fans? Att ha sex med henne och sen betala henne, "Maybe 12 euros, not more", som han sa.



Han tänker inte det minsta på att många TH-fans är unga, vissa är inte ens tonåringar ännu och han pratar på det viset i intervjuer??



Så det skulle inte förvåna mig det minsta om Tom går till prostituerade om han redan pratar om att betala henne efteråt. Och de flesta verkar väldigt ense om att Tom "är blyg" och inte alls den casanova som han försöker utge sig för att vara, så kanske tar han den enklare vägen och bara går någonstans där han kan behandla sex som en affär.



Dessutom har vi ju aldrig hört historier från fans som haft sex med honom, så kanske har han inte haft det överhuvudtaget? Bara med prostituerade? Jag skulle inte bli förvånad om det vore så, känner mig taskig och säga så men med tanke på Toms sätt att prata om tjejer verkar han inte ha särskilt mycket respekt för det motsatta könet.

2010-03-29 @ 22:46:36
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det stämmer. Minns också när Bushido var på någon show för flera år sen när de ringde upp Tom och Bill. De skämtade om att de skulle ha trekant med Nicole Scherzinger (Tom, Bushido och hon) och Tom sa något med "bara om jag får välja hål!" och tvillingarna sitter och gapskrattar i bakrunden. De är som vilka tonårskillar som helst egentligen, men man kan ändå inte tänka sig att DEM, våra killar håller på på det sättet, förstår du? ;p Vad som sägs är inte bara att Tom ska gå/har gått till horor, utan även Bill. Jag tycker faktiskt båda tvillingarna är lite nedlåtande till tjejer, men Toms image visar det mer än Bills. De flesta av oss har redan sett igenom deras image, tvillingarna borde egentligen byta om man tänker efter. Tom sa ju även för flera år sen i en intervju att han tycker kvinnan ska göra allt i hemmet, medan Bill sa att det är något som båda ska stå för. Äh, jag vet inte. Jag är så splittrad i mina åsikter och tankar kring dem så det finns inte. Det känns som att man får reda på något nytt om deras personlighet varje dag. De har förändrats så mycket verkligen. Ibland kan jag inte låta bli att tänka på ifall Tom har haft sex över huvud taget eftersom han säger att han har haft sex med fans och sånt, men varför kommer inget ut ifrån fanet? Alltså, varför säger hon inget? XD Kom igen, det är uppenbart att det bara är en grej dem har hittat på för att spela rollen som player. Äh, orkar inte ens ha det här snacket längre.. Har haft det så länge redan, man kommer inte fram till något nytt ändå! ;p

2010-03-29 @ 23:02:46
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: BeeDar

Haha om man vill veta det du säger man inte vill veta då? :P Blev asnyfiken. Som du säger kan det ju lika gärna vara påhittat, och jag brukar inte tro på det jag hör, men det skulle vara intressant att höra andras spekulationer :) Vill inte vara tjatig dra den här diskussionen vidare om du inte vill...men det skulle som sagt vara intressant :P

2010-03-30 @ 00:27:54
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Egentligen gör jag det bara det lättare för dig, för sanningen gör ont i bland. Tyvärr.

2010-03-30 @ 22:24:23
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Lisa

Är det inte bätter att vi äntligen får veta sanningen då? Jag blev också jätte nyfiken på det du sa att man inte ville veta. Kan du inte lägga ut lite sånt på din blogg? så vi får se dom "riktiga" killarna och inte bara dom som man tror dom är

2010-03-31 @ 15:59:27
Postat av: Sofie

Håller med Lisa där. Spricker snart av nyfikenhet. Typ.

Jag tvivlar också starkt på att jag skulle sluta lyssna på deras musik även om "sanningen gör ont".

Och de är faktiskt bara människor. Från en tysk by. Inte för att låta fördomsfull, men jag menar, jag förväntar de faktiskt att vara lite mindre oskyldiga.

Eller mycket mindre. Hehe..

2010-03-31 @ 22:38:39
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Wow. Hold up! Jag sa aldrig att ni inte skulle vara fans längre ifall ni fick reda på vad som verkligen pågår, en del har dock slutat lyssna på dem men det behöver ju inte betyda att alla kommer göra det ifall de får reda på det ;p



Precis, de är bara människor och kapabla till precis vad som helst - som du & jag - vare sig vi vill det eller inte.

2010-03-31 @ 23:27:21
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0