Mininyheter - 18/3 2010

¤ Uppdateringar från konserten i  Lyon: De gör soundcheck just nu i Lyon. Fansen kan höra Gustav och Georg. Alla fans ropar "Gustav, Gustav!" utanför arenan. Fansen flyttas upp i kön av vakterna. Insläppet börjar runt 17.30 någon gång. Två bilder från Michelle på kön:

¤ Fanaktionerna på kvällens konsert är att under "Komm" ska fansen sjunga "Tom" istället för "Komm" och hålla upp skyltar/papper eller nåt i början av "Alien".  

¤ Jag har suttit i ett par timmar nu (det tog extra lång tid eftersom att jag inte hade bilderna kvar på datorn och fick leta runt efter dem 8D) och laddat upp bilder på nytt vars länkar som har gått ut. Jag har laddat upp följande (klicka): 1, 2, 3, 4, 5 och 6. Än är jag inte helt klar än, men det tar tid så tro inte att jag inte har gjort något med bloggen idag, för det har jag! XD Så här ser det ut när länkarna har gått ut, inte så värst roligt va:

¤ Fortsätt att rösta på killarna i kategorin "Bester Liveact" (Comet Awards 2010) så dem kan bli nominerade och sedan kanske även ta hem priset. Det är alltså nu vi måste förnominera dem. Rösta här - Vote here. Sista dagen att rösta är den 22a mars - vi kan rösta hur mycket som helst fram tills dess och sen får vi reda på ifall de blir nominerade till själva galan (då får vi börja rösta så de kan ta hem priset). Keep voting, folks!

Kommentarer
Postat av: hanna

Ååååååh va fint väder, lycko dom ^^ hade lätt köat 1 vecka om de var sol, varmt & asfalt här också!

2010-03-18 @ 16:30:33
Postat av: M I K A E L A

hur kan länkarna gå ut?

2010-03-18 @ 19:21:36
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Om sidan slutar funka och de bestämmer sig för att stänga ner den. Men oftast händer inte det, utan alla lönkar brukar sluta fungera efter 1-2 år sådär så man får ladda upp på nytt! :)

2010-03-18 @ 22:10:52
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0