Mininyheter - 30/3 2010

¤ Uppdateringar från Wien, Österrike: Killarna kom till arenan runt 13-tiden någon gång, turnébussarna sågs av fansen. Enligt en vakt som står utanför arenan kommer det vara ungefär 5000 fans på kvällens konsert. Pressen var även på plats tidigare idag och bad fansen skrika in i kamerorna medan de filmade och intervjuade folk i kön. [info via Mia och TokioHotelDK]. Två bilder ifrån samma infokällor på kön för bara någon timme sedan [runt 15-tiden]:

¤ Rösta på Tokio Hotel! Vampire Weekend vs Tokio Hotel [MTV.com] > Vote.

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG VANN BILJETTER !!! och jag som bara skickade in på skoj .. haha nu skiter jag fan ner mig snart

2010-03-30 @ 17:39:43
Postat av: Anonym

Bill og Tom heter ikke Trümper også? Det er kun Gordon som heter dette? Vil bare vite om jeg har riktig på det her, for jeg irriterer meg egentlig over folk som kaller dem for Bill & Tom Kaulitz Trümper, men er alikevel litt nysgjerrig på om jeg har helt rett?

2010-03-30 @ 18:15:13
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Emma

Vart? :D



Anonym

Tom och Bill heter inte Trümper i efternamn, det är Gordons efternamn. Hurvida Simone la till det (så hon inte bara heter Kaulitz) när de gifte sig vet jag inte.

2010-03-30 @ 19:07:13
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vann till Zurich? stavas det så? åååh , nu vet jag inte vad jag ska göra , haha :D

2010-03-30 @ 19:55:35
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Zürich! :) Tja, åka dit antar jag eller säga att du inte kan. Du vet väl om att man inte ska delta om man inte kan? ;p

2010-03-30 @ 19:59:53
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: erica

visst fyller georg 23 imorn? eller är jag helt bakom flötet?

2010-03-30 @ 21:30:59
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Nope, du har helt rätt! :)

2010-03-30 @ 22:18:01
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0