Tokio Hotel tog emot "Walk of Fame"!


Johannes Partow, VD - Köning-Pilsner-Arena, gav Tokio Hotel Arena Walk of Fame. 

Deras uppträdanden åren 2006, 2007 och 2010 sålde 33.000 biljetter enbart i Köning-Pilsner-Arena i Oberhausen. För att lansera deras senaste "Humanoid"-turné i Tyskland, fick det framgångsrika bandet från Magdeburg ta emot sitt unika pris på fredagen.

Nästan 13.000 fans firade Georg, Gustav, Bill och Tom på deras första konsert i Tyskland och rockade till de nya låtarna "Automatisch", "Zoom" eller "Humanoid" och "Durch den Monsun". [...] 
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Grace

Hej!

Vet du om de finns någon officiellt norskt fan forum? Behöver prata med några norska fans.

Och vet du nåt om kösystemet i Oslo?

Tack

2010-03-01 @ 17:25:22
Postat av: Anonym

vad roligt!

Elina, läste precis en sak är Georg sambo? Trodde han bara hade tjej:P du är ju en säker källa så jag tänkte att jag frågar dig

2010-03-01 @ 18:41:39
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Grace

Jag vet faktiskt inte, men jag tror det. Har ingen aning om det men dem har väl säkert något street team av nåt slag!



Anonym

Ingen aning, men de bor säkert ihop! :)

2010-03-02 @ 00:14:59
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0