[Aftonbladet.se]: "Dejten styckade - och åt min dotter"


"JAG ÄR LÄMNAD MED ETT TOMRUM I SJÄLEN" Karinas mamma, Nadjezjda, ringde sin dotter på mordkvällen. Karina sa att hon var hos en kompis, men egentligen var hon med de två som samma kväll skulle mörda och senare äta av henne, Maxim och hans kompis Jyrij. Hon sa att mamman inte behövde oroa sig, att hon skulle komma hem. I dag tvingas Nadjezjda sörja sin 16-åriga dotter. ”De tog mitt liv ifrån mig, min dotter var allt jag hade. De säger att tiden läker men det gör den inte”, säger hon.

"Dejten styckade - och åt min dotter"
16-åriga Karinas första kärlek och hans kompis dränkte henne - sedan stekte de köttet i ugnen.

SANKT PETERSBURG. Karina, 16, skulle träffa sitt livs förälskelse. Men dejten och hans kompis dränkte henne i badkaret. Sedan styckade de kroppen, tillagade henne i ugnen och bjöd på middag. Aftonbladets Mattias Carlsson och Jerker Ivarsson åkte till St Petersburg och träffade mamman som fick sin dotter uppäten av kannibalerna.

I garderoben hänger hennes kläder, på väggarna sitter planscher med favoritgruppen "Tokio Hotel" och i bäddsoffan ligger nallarna kvar. De mesta ser ut precis som det gjorde den där dagen då 16-åriga Karina Budutjjan försvann.


Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7075957.ab

Fyfan så hemskt! ;_; Mina tankar går till henne och hennes familj.


Kommentarer
Postat av: Lisa

MEN GUD! Vilka idioter dt finns O_O herregud....stackarn =( RIP </3

2010-05-05 @ 20:35:02
Postat av: Anonym

Herre Gud! :O Fyyy Fan vad hemskt! :O RIP

2010-05-05 @ 20:36:17
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Alltså, jag är fortfarande helt chockad över det här! Mina tankar går till henne och hennes mamma. Så hemskt! ;_;

2010-05-05 @ 20:38:30
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit :S hon är liksom en av oss :( herregud.... sjuka människor som åt henne och döda henne :O RIP <3

2010-05-05 @ 20:45:18
Postat av: videoGirl

Herregud så hemskt :O Hoppas att de som mördade henne har åkt fast!

RIP </3

2010-05-05 @ 20:49:40
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

De har åkt fast, och i domstolen var deras förklaring "Vi var fulla och hungriga". Det ger dem precis inte rätten att döda någon och sedan käka upp människan. O_O

2010-05-05 @ 20:55:35
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Emma L

MEN FYFAN VA NASTY.

USCH. VA FAN FINNS DET FÖR MÄNNISKOR

I VÄRLDEN IGENTLIGEN?

man börjar ju fan undra....

2010-05-05 @ 20:56:20
Postat av: Felicia

Herregud, så tragiskt. Vet inte vad jag ska skriva, är så chockad...

2010-05-05 @ 21:19:18
Postat av: Felicia

Herregud, så tragiskt. Vet inte vad jag ska skriva är så chockad...

2010-05-05 @ 21:24:09
Postat av: sara

Men fan så hemskt! Är ganska chockad just nu, hur fan kan man göra sånt här?

RIP ♥

2010-05-05 @ 22:00:52
URL: http://sarakaulitz.tumblr.com
Postat av: emma

nej fy helvete :S !!!

fan asså.. ;_;

<3

2010-05-05 @ 23:02:27
Postat av: R

Enligt dailymail så försvann hon den 19 januari 2009 och dem åt henne inte förens dagen efter de mördat henne, dem sinnesjuka skitstövlarna!

Och bjöd sin rumskompis (som var omedveten om vad hon åt) på henne.

Jag lider med henne och hennes familj.

RIP

2010-05-05 @ 23:18:18
Postat av: Mathilda

Men fy fan... Gud!!!

Vet inte vad jag ska säga.



va hemskt ;____; <'3

2010-05-06 @ 07:32:37
URL: http://riotferm.blogg.se/
Postat av: anna

"Vi var fulla och hungriga" asså fyfan vad jag blir förbannad! Hur fan kan man ens försöka försvara sig mot något sådant?! De ska bara inse att de har phykiskta problem och borde tvångsomhändetas på ett behandling hem eller w/e för allas säkerhet ! blir så äcklad av detta, så hemskt för flickan men också (om inte framförallt) familjen som måste stå ut med att veta att deras flicka blev uppäten... nej nu mår jag illa... rip Karina.

2010-05-06 @ 11:09:33
Postat av: Siri

enligtAftonbladet så ska rumskompisen ha varit medveten om vad för kött hon hade ätit, men att hon inte vågade avstå ifall de skulle döda henne också ifall hon vägrade.



Tycker så synd om Karina och hennes mamma. Sjuka människor det finns i denna värld...

2010-05-06 @ 11:44:55
Postat av: johanna

Jag ryser genom hela kroppen. Hjärtlösa idioter.



Vila i frid!

2010-05-06 @ 14:38:23
Postat av: jasmine

vem i helvete gör nått sånt ! 0_O <3



r.i.p .<3



2010-05-06 @ 16:35:15

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0