[BZ-Berlin.de]: Här strosar Tokio-Bill genom Soho


Här strosar Tokio-Bill genom Soho

Och vart tog hans megahår vägen? Inte för att låta elak, men jag har aldrig sett Bill [18] så casual på en bild förut.

Tagen under en promenad i Soho [del av Manhattan, New York]. Klädsel: Normal [tshirt, jeans, collage-jacka, solbrillor]. Sällskap: Vanlig [brodern Tom, producentern David Jost]. Hår: Jippieh! [Jag är glad över att få slippa se megahåret]. Ser verkligen coolt ut på pojken. Jag kan inte se några sminkade ögon, äntligen ett mänskligt utseende. Jag gillar det verkligen.

Efter att ha tagit en närmare titt och jämfört bilder från scen-Bill och privata-Bill undrar jag: Har Bill en peruk när han står på scen? Ja, ja, jag vet, det är en frilla från Magdeburg och så, tuperat, färgat och färdig är Kill-Bill, men jag är lite osäker. Det är helt säkert att han har håret nere iallafall.

Men under kepsen ser det inte ut som det stora megahåret - Tokio Hotel går vidare i New York, jobbar sig ner listan. Idag blir det en intervju med Rolling Stone magazine, imorgon lateshow med Conan O'Brien och på söndag ett flyg till Los Angeles, konsert på "Avalon" i Hollywood den 13 och den 14 bär det av till Kanada: Toronto och Montreal. Den första tyska konserten efter operationen Bill hade kommer att hållas den 13 juni i Westfallenhalle.

Uppdatering kring Bills stämbands tillstånd: "Bättre men vi kollar alltid så Bill vilar", skriver Jost till mig.


Engelsk översättning: Linda. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

OBS! Detta är en gammal artikel från 9 maj 2008.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Älskar den bilden! <3333333

2010-05-07 @ 19:40:40

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0