[PromiPranger.de] - Adam Lambert: "Bill Kaulitz gillar inte mig"


Adam Lambert: "Bill Kaulitz gillar inte mig"
Här på PromiPranger är det ett av mina favorit ämnen. De förlorade kungliga barnen Adam Lambert och Bill Kaulitz, men tyvärr har hittills alla mina försök misslyckats som en brudmedlare. Medan Adam fortfarande är på en framgångsrik turné i Tyskland, har Bill flygit till Los Angeles. Olika kontinenter, olika omständigheter. Åh, vad jag skulle vilja ha de två tillsammans i en intervju. Tyvärr har inte Pottschalk personligen verit på en Adam Lambert konsert och han ångrar sig verkligen, eftersom fans rapporterar att det var grymt.

Adam är fortfarande en berörande stjärna och det är tur det finns så många regelbundna läsare som ibland ger mig het insider-information. Det här är vad Adam Lambert sade när temat "Bill Kaulitz" kom på tal: "Bill don't like me. He still think he likes girls!" Sade han verkligen så? Ja, eftersom Pottschalk hade ett flertal "örvittnen" på plats som han litar på till 200%. [...]
~~
I början av denna video pratar Adam om Tokio Hotel.


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0