[Vogue.de]: Durch die Nacht mit Bill Kaulitz & Wolfgang Joop

Här kommer några snuttar från "Durch die Nacht mit..." från Vogue.de

Link.
~~
Bill: För mig är det alltid så, jag, jag kan... Alltså, det börjar med... det börjar med skriften och omslaget till alla produktartiklar vi har. Jag bara kan inte... Jag hatar när det... läggs på mitt skrivbord. Som när ett email...
Wolfgang Joop: Ja, det är samma sak för mig. Tror du att jag skulle ta en sko från någon annan?
Bill: Nej.
Wolfgang Joop: Eller ett örhänge? Eller ett bälte?
*Bill skrattar*
Wolfgang Joop: Det är mer sannolikt att det kanske inte skulle finnas något bälte. Så då skulle vi alla springa runt nakna.
Bill: Ja.
Wolfgang Joop: Jag skulle hellre inte... Jag skulle inte göra det om det inte kom direkt från mig, var skapat av mig. Men jag klär inte heller på en tjej.
Bill: Ja.
Wolfgang Joop: Jag klär... Jag rör inte sakerna mer.
Bill: Okej.
Wolfgang Joop: Du skulle aldrig få se mig ge kläder till en modell.
Bill: Ja, men det är antagligen en riktigt bra lösning.
Wolfgang Joop: Jag knyter ingen slips. Ingenting. Jag håller mig terorstisk. Jag håller mig borta från det.
Bill: Okej. Ja.
Wolfgang Joop: Annars tror jag att jag skulle bli galen.
Bill: Ja, på något sätt måste jag också fortsätta intala mig det... Alltså...
Wolfgang Joop: Ja, man måste intala sig själv "Cut! Det är de andras tur nu!"
Bill: Jag pallar det inte och sen när jag för en gång skull gör det och tänker "Kom igen, det är en sn liten oviktig del av det. Jag låter bara någon annan göra det." Men jag...
Wolfgang Joop: Ja, det kommer att bli tvärtom iallafall. *skrattar*
Bill: ...och sen blir det bara fel.. Och jag typ.. Jag tänker bara för mig själv "det här är skit" för at det är min... Det är..
Wolfgang Joop: Men du är den enda som ser det så. Det är ingen annan som ser det på samma sätt.
Bill: Ja. Ja, jag vet.

Link.
~~
Wolfgang Joop: Jag menar, det låter alltid så fjantigt när äldre människor säger att det är så dåligt nu för tiden. Men jag tycker verkligen att hela den här Internet-skiten...
Bill: Inte alls. Absolut inte.
Wolfgang Joop: ...är riktigt dålig.
Bill: Jag har faktiskt växt upp med det och jag tycker också... Jag tycker också att det är dåligt. Alltså, klart det öppnar mycket dörrar.. Men mycket dåligt kommer med det.
Wolfgang Joop: Ja.
Bill: Nu om man bara kunde... Om jag kunde trycka på en knapp och stänga ner Internet nu för oss alla, skulle jag göra det direkt. Man gör något och så hamnar det på Internet en minut senare och sedan sprids det runt hela världen.
Wolfgang Joop: Ja.
Bill: Och alla kan kommentera det, alla kan döma det, alla ger sin åsikt om det där jag ofta tänker för mig själv... Och det är hur något förstörs. Det är när fascinationen försvinner och en form av magi som man föreställt en stund medan man gör det... Eftersom alla direkt ska förstöra det och folk lämnar sina kommentarer överallt.
Wolfgang Joop: Alltså, men det här Googlandet. Något så bra som det, men...
Bill: Alltså, det... Men även hela.. Uppskattningen även för...
Wolfgang Joop: Ja.
Bill: ..alla produkter. För tidningar, för, för... vad som helst. Böcker, mode, musik, filmer... Det finns inget kvar längre.
Wolfgang Joop: Nepp.
Bill: Eftersom man kan få tag i allt. Man får tag i det... det är bara ett klick bort. Det är..
Wolfgang Joop: Vi har inget tålamod längre.

Link.
~~
Wolfgang Joop: Men hela den här kollektionen är fokuserad på blommor och trädgårdar och så. Nu heter det "Jardin Portugal" - "The Garden of Portugal". Och därför gjorde jag alla de där silhuetterna och öhm... Men på samma gång.. Precis... *vänder sig mot Bill* Jag menar, inget funkar utan punk, eller hur?
Bill: Ja. Ja.
Wolfgang Joop: Så oavsett vilken riktning man går, öhm.. "seasoning" betyder "würzen" på engelska.
Bill: Ja.
Wolfgang Joop: "The seasoning is punk" och jag gillar inte att folk ser så uniformiga ut, du vet. Alltså, matchningen...
Bill: Ja, ja, ja. De här skorna är också grymma. Wow.
Wolfgang Joop: Allting, alliting blev designat hemma. Allting blev designat av en person. Allting designades av moi, moi, moi. (moi är franska för jag)
Bill: Grymt.
Wolfgang Joop: *pekar på en modell* Här är vittnet.
Bill: *uttalar ordet med en komisk röst* Coolt.
Wolfgang Joop: Eller hur? Allt.
Sarah: Allt. Han började med första idén.
Wolfgang Joop: Men utan Sarah skulle jag inte komma på det där, eller hur?
Sarah: *blir blyg* Nej.
Bill: Ja. Ja, det är bra. *skrattar*
Wolfgang Joop: Ibland kan Sarah se lite tom ut...
Bill: Verkligen?
Wolfgang Joop: ..som en vit duk.
*alla skrattar*
Sarah: Som måste fyllas.
Wolfgang Joop: Ja. 
Engelsk översättning: THUKST. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Frida

Förstod precis ;) Tack !

2010-11-18 @ 22:44:12
Postat av: My

Naaaw <3 va göllit :)

2010-11-19 @ 08:51:58
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

La upp en bättre översättning nu. ^_^

2010-11-19 @ 12:16:48
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0