De Bravo #43/2006


Georg ger full gas!
Många stjärnor - Mycket action! Stefan Raab har bjudit in Tokio Hotel och många andra VIPs till den stora
"TV Total Stock Car Crash Challenge". Och det gick vilt till. Bravo visar exklusivt vad som inte visades på TV...

"Jag ser verkligen fram emot racet!" Georg lutar sig coolt tillbaka i sin svarta racing kostym till hans ljusblå bil. Hållning som en riktig profil - helt lugn och avslappnad. Han hade ett flertal (!) olyckor under "Stock Car Crash Challenge" med sin bil, märke "Wartburg". Han blev påkörd bakifrån, till och med krossad! Den trasiga kärran fick bogseras av banan. Som tur skadades inte basisten. "Bilarna är säkra. De är special byggda", sade Georg. "Dessutom fick jag veta vad man ska göra om den skulle volta: nämligen att man ska hålla sig lugn och släppa taget om ratten. Annars kan man bryta tummen."

Hans Tokio Hotel-kollegor Bill, Tom och Gustav blev ganska rädda. "Bra att Georg inte skadade sig!" Det gör honom glad med stödet av killarna. "Coolt att de är där." De andra skulle också vilja åka: "Men vi har inget körkort" - "Men det är bäst så för tävlingen. Jag skulle ha vunnit i alla fall", skrattar Tom. Georg har inte så mycket erfarenhet bakom ratten: "Jag har bara haft mitt körkort i ett halv år", berättar han. "Och sedan dess har jag knappt kört något." - "När vi gick till Georg i bilen", berättar Tom. "Det var hemskt", alla skrattar. "Men bra - han hade bara haft det i två veckor", försvarar Tom honom vidare.

Mer erfarenhet av körning har Georgs teampartner Bushido. Men det gick inte så bra ändå: Under testkörningen fick han värk i nacken. I omklädningsrummet fick han massage av en terapeut. "Det hjälpte verkligen!" Bushido är lättad över att han kan röra huvudet utan smärta. "Då går vi!", säger han till Georg och hans teampartner Marc Terenzi. Hans fru, Sarah Connor, är backstage utan de två barnen Summer och Tyler. Sångaren ger sin Marc massor av kyssar trots att de förlorade racet. Att förlora kan vara underbart...

Bushido, Marc Terenzi och Georg:


Scans: Linda. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0