[Gala.de]: Kostja Ullmann om Tokio Hotel


I en intervju om den nya filmen "Groupies bleiben nicht zum Frühstück" (Groupies stannar inte för frukost) pratar den tyska skådespelaren Kostja Ullmann även om Tokio Hotel.

Blev du inspirerad av en kändis för den här rollen?
Kostja Ullmann:
"Jag fokuserade väldigt mycket på Tokio Hotel under förberedningen. De har i stort sett samma utveckling som "Berlin Mitte" i filmen. Det är sjukt, speciellt hur Bill har förändrats, hur det har utvecklas genom åren. De har blivit rikigt självsäkra. Jag lärde mig mycket genom att ha tittat på deras uppträdanden på scen. Men jag var även på konserter med Kings of Leon, Mando Diao och Beatsteaks och jag tittade noga. De är alla band som jobbar extremt bra med sin publik."


Engelsk översättning: TH-info. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0